Glavni poudarki Renaultovega priljubljenega modela zajemajo novosti v notranjosti, priključnohibridno tehnologijo ter nekaj sladkosti za ljubitelje športnih različic.

Novosti v notranjosti in novi asistenčni sistemi

V notranjosti glavno novost predstavlja posodobljen voznikov prostor z novim 9,3-palčnim zaslonom multimedijske naprave in 10,2-palčnim zaslonom instrumentne plošče.

Za večjo varnost in udobje so na voljo tudi nova pomagala za vožnjo ter novi full-LED žarometi. Novost predstavlja pomočnik za avtocesto in promet – sistem druge ravni avtonomne vožnje.

E-Tech Plug-in: priključno hibridni pogonski sklop

Renault je prenovljenega Meganea opremil tudi s hibridnim pogonskim sklopom E-TECH Plug-in z močjo 160 KM. Tvorijo ga nova generacija 1,6-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja, dva elektromotorja in nov menjalnik z več načini delovanja (sekvenčni menjalnik brez sklopke).

Z akumulatorjem z zmogljivostjo 9,8 kWh (400V) lahko takšen Mégane samo na elektriko doseže hitrost do 135 km/h. Učinkovitost njegovega sistema za upravljanje z energijo mu omogoča doseg 50 kilometrov v mešanem ciklu (po WLTP).

Ob začetku prodaje bo hibridni pogonski sklop E-TECH Plug-in na voljo v modelu Mégane Grandtour, kasneje pa bo tudi v petvratni limuzini Berline.

R.S. Line namesto GT Line

Oznaka R.S. Line je uvedena v družino modelov Mégane namesto nekdanje oznake GT Line in zdaj predstavlja model s športnim zunanjim oblikovanjem in klasičnim motorjem pod pokrovom, ki je bistveno manj zmogljiv od prave različice R.S..

Večji navor za različico R.S.

Moč 1,8-litrskega turbobencinskega motorja najbolj športne različice ostaja nespremenjena, navor pa je povečan na 420 Nm (+30 Nm) v kombinaciji s samodejnim menjalnikom EDC. V kombinaciji z ročnim menjalnikom navor ostaja 400 Nm.

Novinca lahko na trgu pričakujemo letos poleti.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj