Glavni poudarki Renaultovega priljubljenega modela zajemajo novosti v notranjosti, priključnohibridno tehnologijo ter nekaj sladkosti za ljubitelje športnih različic.
Novosti v notranjosti in novi asistenčni sistemi
V notranjosti glavno novost predstavlja posodobljen voznikov prostor z novim 9,3-palčnim zaslonom multimedijske naprave in 10,2-palčnim zaslonom instrumentne plošče.
Za večjo varnost in udobje so na voljo tudi nova pomagala za vožnjo ter novi full-LED žarometi. Novost predstavlja pomočnik za avtocesto in promet – sistem druge ravni avtonomne vožnje.
E-Tech Plug-in: priključno hibridni pogonski sklop
Renault je prenovljenega Meganea opremil tudi s hibridnim pogonskim sklopom E-TECH Plug-in z močjo 160 KM. Tvorijo ga nova generacija 1,6-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja, dva elektromotorja in nov menjalnik z več načini delovanja (sekvenčni menjalnik brez sklopke).
Z akumulatorjem z zmogljivostjo 9,8 kWh (400V) lahko takšen Mégane samo na elektriko doseže hitrost do 135 km/h. Učinkovitost njegovega sistema za upravljanje z energijo mu omogoča doseg 50 kilometrov v mešanem ciklu (po WLTP).
Ob začetku prodaje bo hibridni pogonski sklop E-TECH Plug-in na voljo v modelu Mégane Grandtour, kasneje pa bo tudi v petvratni limuzini Berline.
R.S. Line namesto GT Line
Oznaka R.S. Line je uvedena v družino modelov Mégane namesto nekdanje oznake GT Line in zdaj predstavlja model s športnim zunanjim oblikovanjem in klasičnim motorjem pod pokrovom, ki je bistveno manj zmogljiv od prave različice R.S..
Večji navor za različico R.S.
Moč 1,8-litrskega turbobencinskega motorja najbolj športne različice ostaja nespremenjena, navor pa je povečan na 420 Nm (+30 Nm) v kombinaciji s samodejnim menjalnikom EDC. V kombinaciji z ročnim menjalnikom navor ostaja 400 Nm.
Novinca lahko na trgu pričakujemo letos poleti.