KIA se je v minulem desetletju trdno zasidrala na šahovskem polju najuspešnejših globalnih avtomobilskih proizvajalcev. A korejski proizvajalec ne daje slutiti, da bi utegnil zaspati na “lovorikah”. S številnimi smelimi napovedmi praktično brez posebnih zadržkov napoveduje, da bo na trgu poskusil pobrati vse, kar bi se pobrati dalo. Tudi na slovenskem.

Kako to namerava storiti?

KIA je leto 2019 po prodajnih številkah zaključila na 7. mestu na slovenskem trgu. Je najuspešnejša neevropska znamka. Ostaja torej zgolj napad na najuspešnejše in na našem trgu tradicionalno najbolj zakoreninjene znamke.

Pri Kii se na glas primerjajo s Volkswagnom

Veliko stavijo predvsem na vse širšo družino Ceed, ki se ji je kot zadnji pridružil križanec XCeed. Slednji je že osvojil znano nagrado “Zlati volan”, ki mu je pripadla v kategoriji vozil vrednosti do 35.000 evrov. Pri Kii se radi pohvalijo tudi z vzporednim testom renomirane nemške revije Auto Bild, ki je XCeeda postavila pred konkurenčnega Volkswagna T-Roca.

XCeed se bo že prihodnji teden pridružil tudi testni floti Avtoportreta in z veseljem bomo poročali o naših ugotovitvah in primerjavi le-teh z nemškimi novinarskimi kolegi.

Drugi element, ki ga pri Kii izpostavljajo kot posebej pomembno konkurenčno prednost, pa predstavlja počasno izgubljanje vrednosti rabljenih Ceedov. Slednji naj bi po Eurotaxu na nemškem in avstrijskem trgu celo najbolje držali vrednost v svojem segmentu – celo bolje od ljubljenca tamkajšnjih voznikov, Volkswagnovega Golfa.

Katere novosti se obetajo v 2020?

KIA v skladu s trenutnimi trendi avtomobilske industrije prednostno vlogo namenja elektrifikaciji svoje ponudbene palete ter uvajanju novih elektrificiranih modelov.

Novosti:

  • e-Soul – januar 2020
  • Ceed SW in XCeed priključna hibrida – april 2020
  • Stinger (nadgradnja 2.0 T-GDI motorja) – maj 2020
  • novi Sorento – julij 2020
  • Niro EV, hibrid in priključni hibrid – avgust 2020
  • prenovljeni Picanto – avgust 2020
  • prenovljeni Rio – avgust 2020
  • prenovljeni Stonic – oktober 2020
  • Sorento hibrid in priključni hibrid – november 2020

Skupno želi KIA v letu 2020 na slovenskem trgu prodati 3.200 novih vozil. Od tega bo dobro tretjino predstavljala družina modelov Ceed, po približno četrtino pa bosta dodala modela Stonic in Sportage.

Svojo navzočnost na slovenskem trgu KIA krepi tudi z gradnjo novih prodajnih salonov. Po štirih novih v letu 2019 (Domžale, Petrovče, Murska Sobota, Nova Gorica) se še dodatni štirje obetajo tudi v letu 2020.

Ne več zgolj avtomobilski proizvajalec

Globalni trendi narekujejo odmikanje uporabnika od lastništva vozila, fosilnih goriv ter navsezadnje vse večje težnje po povezanosti in avtomobilski avtonomiji.

Dolgoročni načrt Kie tako predstavlja postopni prehod iz proizvajalca avtomobilov proti ponudniku mobilnostnih storitev. Avtomobili naj bi predstavljali le še 50 odstotkov portfelja skupine, preostalo polovico pa naj bi tvorila zračna plovila (30 odstotkov) ter robotika (20 odstotkov).

“Živi bili pa vidjeli”, bi rekli v nekih ne tako zelo oddaljenih, a kljub temu povsem drugačnih časih.

2 KOMENTARJI

  1. Zanimivo, kako so res Kie postale v zadnjih desetih letih popularne in dejansko tudi dobre. Po mojem so naredili dejanski preboj v prvi vrsti s 7-letno garancijo, ki jo še vedno nima nihče.

  2. Mi imamo doma Kio že lep čas, najprej smo imeli generacijsko prvega ceeda, ki ga je kupil moj oče, sedaj pa imamo že skoraj semde let Sportaža. In res nismo imeli z nobenim težav. Pred leti je bila sicer oblika vseh Kij malce nedodelana, amapak danes so pa res lepe. Delajo pa vse, kar se mi zdi ključno, če nisi mahnjen na nemške brende, kjer je davek na lastništvo v smislu stroškov precej višji.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj