Da bi zasnovali čim bolj atraktiven mestni avto za evropskega kupca, so pri Toyoti izvedli poglobljeno raziskavo urbanih navad, želja in potreb na različnih koncih stare celine. Rezultat je kompaktni avtomobil Aygo X, ki je zasnovan na platformi GA-B. Na podlagi slednje sta že nastala modela Yaris, in mestni terenec Yaris Cross.

Novi Aygo X je dolg 3700 mm, ponuja pa enega manjših obračalnih krogov v svojem segmentu, ki znaša 4,7 metra. Zadnji del šasije je nekoliko prilagojen, kar omogoča krajša previsa na sprednjem in zadnjem delu avtomobila.

Značilnost modela je dvobarvna zasnova, v živih barvnih kombinacijah. Tudi notranjost je zasnovana v barvah, ki se ujemajo z zunanjostjo avtomobila. Tematika “X” je prisotna na tkanini sedežev, diskretno pa se izraža tudi na sprednjih lučeh.

Multimedijski sistem Toyota Smart Connect je zasnovan okoli 23-centimetrskega (9-palčnega) zaslona. V kabini sta na voljo tudi ambientalna osvetlitev in polje za brezžično polnjenje mobilnega telefona. Z uporabo aplikacije MyT je uporabnikom na voljo dostop do analitike vožnje in različnih opozoril, omogoča pa jim tudi lociranje in sledenje avtomobila.

Toyota Smart Connect ponuja tudi brezžični in žični povezavi Android Auto in Apple CarPlay.
Posebna zasnova strehe Pagoda ohranja kompaktne dimenzije avtomobila, hkrati pa zagotavlja več udobja in prostora v kabini.

V primerjavi z modelom Aygo je Aygo X nekoliko daljši in širši. To omogoča, da sta sprednja sedeža nameščena za bolj narazen, poleg tega pa je tudi več prostora za rame. Več prostora je tudi v prtljažniku, ki je za 125 mm daljši. Zaradi pametne zasnove zadnjih sedežev prtljažni prostor ponuja za 60 litrov več prostornine (skupaj 231 litrov).

Aygo X je prvi karoserijski križanec v segmentu A, ki je lahko opremljen s platneno streho.

Zadnja različica sistema Toyota Safety Sense temelji na kombinaciji monokularne kamere in milimetrskega radarja. Sistem za zaznavanje nevarnosti trka po novem deluje pri večjih hitrostih ter zaznava pešce podnevi in ponoči in kolesarje podnevi. Ponuja tudi sistema za pomoč pri krmiljenju in ohranjanje voznega pasu ter pametni prilagodljivi tempomat.

Aygo X poganja 1,0-litrski motor s tremi valji, ki naj bi bil dodatno izboljšan. Povprečna poraba goriva po podatkih Toyote znaša 4,7 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 107 g/km.

Aygo X je zasnovan in izdelan v Evropi, po evropskih mestnih ulicah pa bo začel švigati v letu 2022.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj