Ko je Marc Lichte leta 2014 prevzel glavni svinčnik na Audijevem oddelku za dizajn, se je privzdignilo veliko obrvi. Predstavil je koncept Audi Prologue, na podlagi le-tega pa se je tri leta kasneje rodila četrta generacija modela A8.
Letos četrta generacija praznuje četrti rojstni dan, zato so ji pri nemški znamki pripravili osvežitev.
Osnovna različica v dolžino meri 5,19 metra, različica z oznako S8 pa še centimeter več. Podaljšan A8 L je od osnovne različice daljši za 13 centimetrov, za kitajski trg, kjer je za ta vozila dovolj povpraševanja, pa je Audi tudi tokrat pripravil model A8 L Horch, ki je dolg 5,45 metra.

Prenova je najbolj opazna na sprednjem delu avtomobila. Ta zdaj deluje še bolj agresivno zaradi širše osvežene maske in novega sprednjega odbijača, ki ima zdaj večje kromirane odprtine za zajem zraka. Sprednji matrični LED žarometi izrišejo svetlobni podpis, ki se razlikuje glede na različico modela – ponudba teh ostaja enaka (A8, A8 L in S8). Na boku avtomobila njegovo dolžino poudarjajo osvežene horizontalne linije. Na zadku so spremembe najmanj opazne, ostro oko pa bo opazilo prenovljene žaromete, ki svetijo v OLED tehniki. Osvežena je tudi ponudba platišč. Pripravljenih je šest novih dizajnov, od tega so pri nekaterih pomagali tudi mojstri na oddelku Audi Sport.

Voznik bo med vožnjo podatke spremljal na digitalni instrumentni plošči ali na opcijskem projekcijskem zaslonu, na sredinski konzoli pa ostajata 10,1- in 8,6-palčna zaslona občutljiva na dotik. Za povezljivost skrbi tretja generacija Audijevega informacijskega sistema MIB 3, za varnost pa bo skrbelo do štirideset asistenčnih sistemov.
Vsi vemo, kje je udobje v tovrstnem vozilu na najvišjem nivoju: Potnika v drugi vrsti sta dobila nova 10,1-palčna zaslona občutljiva na dotik, ki se lahko povežeta z različnimi napravami in nudita različne pretočne vsebine. Mesto za sovoznikovim sedežem pri Audiju imenujejo relaksacijski sedež, ki poleg masaže hrbta omogoča tudi masažo stopal. Tudi za audiofile je poskrbljeno – za zvok skrbi preverjen sistem Bang & Olufsen, ki s 23 zvočniki razvaja potnike.

Paleto pogonskih sklopov sestavljajo trilitrski (A8 55 TFSI) in štirilitrski (A8 60 TFSI) bencinski in trilitrski dizelski motor (A8 50 TDI). Pri vseh motornih izvedenkah sta serijska štirikolesni pogon quattro in 8-stopenjski samodejni menjalnik tiptronic. A8 60 TFSI pod pokrovom motorja skriva osemvaljnik, ki proizvede 338 kW (460 KM), kar zadostuje za pospešek do 100 km/h v 4,4 sekunde. Najagresivnejša izvedenka bo nosila oznako S8 TFSI quattro, premogla bo 420 kW (571 KM) ter se bo s pomočjo V8 motorja in dveh turbin do stotice izstrelila v 3,8 sekunde. Poleg tega Audi obljublja, da v prihodnosti prihaja tudi priključni hibrid.
Prenovljeni Audi A8 bi naj bil evropskim kupcem na voljo že od letošnjega decembra. V Nemčiji bo osnovni model stal vsaj 99.500 evrov, cene za S8 pa se bodo začele pri 144.800 evrih.