Ford je objavil, da lahko kupci po vsej Evropi zdaj naročijo tudi Focusa s pogonskim sklopom EcoBoost Hibrid.
48-voltna blaga hibridna tehnologija novemu 1,0-litrskemu motorju EcoBoost Hibrid za Focusa omogoča največjo moč 155 KM, poraba goriva pa naj bi bila v primerjavi s predhodnim primerljivim pogonskim sklopom z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in šeststopenjskim ročnim menjalnikom manjša za 17 odstotkov.
Pogonski sklop EcoBoost Hibrid je na voljo s celotno paleto različic.
Modeli Focus EcoBoost Hibrid bodo na voljo tudi z močjo 125 KM, pri obeh različicah pa namesto standardnega alternatorja 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost dopolnjuje integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG). Ta omogoča zajem energije, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.
Vgradnja 48-voltne baterije pod sovoznikovim sedežem omogoča pogonski sklop z blago hibridno tehnologijo brez izgube prostora za potnike ali prtljago v Focusu.
BISG deluje tudi kot motor in je povezan z motorjem vozila, s shranjeno energijo pa zagotavlja pomoč pri navoru med običajno vožnjo in pri pospeševanju ter poganja električne dodatne naprave vozila.
Zmogljivejši BISG obenem omogoča delovanje sistema Auto Start-Stop Focusa EcoBoost Hibrid v širši paleti voznih scenarijev za še večji prihranek goriva. Sistem lahko motor ponovno zažene v samo 350 milisekundah, pri vožnji v potisnem hodu pa ga lahko izklopi, ko je vozilo v prestavi in je pritisnjena stopalka sklopke – za aktiviranje je možno nastaviti hitrost 15 km/h, 20 km/h ali 25 km/h.