Novi Tucson predstavlja četrto generacijo Hyundaijeve prodajne uspešnice, ki je od leta 2004 do danes prepričala 7 milijonov kupcev po svetu. S temi številkami si je prislužil naziv globalno najbolje prodajanega športnega terenca v Hyundaijevi ponudbi.
Novi Tucson prinaša revolucijo v Hyundaijevem oblikovanju. Celostno podobo vozila narekujejo geometrični vzorci, znani kot “parametrični dragulji”. Najopazneje so ti elementi izraženi na prednji maski.
Novi Tucson je 20 mm daljši in 15 mm širši od predhodnika, njegova medosna razdalja pa je bila deležna 10-milimetrskega prirastka. Nova generacija ponuja več prostora, kar se zrcali v dejstvu, da imajo potniki na zadnji klopi 26 mm več prostora za noge.
Večji je tudi prtljažni prostor, ki sedaj ponuja 620 litrov prostornine, ob preklopu naslonjala zadnje klopi pa je mogoče pridobiti do 1.799 litrov (točna prostornina je odvisna od izbire pogonskega sklopa).
Nova kabina ima dva zaslona – 10,25-palčni zaslon merilnikov ter osrednji zaslon infozabavnega sistema v enaki velikosti. Hyundaijevi oblikovalci so fizične gumbe in tipke na armaturni plošči nadomestili s površinami občutljivimi na dotik. Na voljo sta sistema Apple CarPlay in Android Auto.
Novi Tucson omogoča izbiro med bencinskim ali dizelskim motorjem z blago hibridno tehnologijo na eni ter hibridno ali priključno hibridno različico na drugi strani. Temelj motorne palete predstavljata dva agregata s Hyundaijevo tehnologijo Smartstream: 1,6-litrski bencinski T-GDI ter dizelski motor enake prostornine z oznako CRDi, ki sta na voljo v več elektrificiranih različicah ali popolnoma brez električne podpore.
Ob pričetku prodaje bo vrh motorne ponudbe zavzemal hibridni model z 1,6-litrskim bencinskim agregatom T-GDI, ki razvije 169,2 kW (230 KM). Ponudbo bo z začetkom naslednjega leta dopolnil še močnejši priključni hibrid s 195 kW (256 KM). V ponudbi ostaja štirikolesni pogon, ponudbo menjalnikov pa tvorijo 6-stopenjski ročni, 7-stopenjski samodejni in 6-stopenjski inteligentni ročni menjalnik iMT.
Sistem iMT deluje tako, da v trenutku, ko voznik stopi s pedala za plin, oddvoji motor od menjalnika, s čimer avto preide v prosti tek in prihrani na gorivu. Pri tem menjalnik ostane v prestavi, ki jo je predhodno izbral voznik, in sicer tudi, če se motor v vmesnem času izklopi. Ko voznik s pritiskom na pedal za plin ali zavoro zopet aktivira motor, ta po zaslugi energije, ki jo prispeva starter-generator blagega hibridnega sistema, nadaljuje z delovanjem v prestavi, izbrani pred izklopom. Menjalnik lahko samodejno preide v prosti tek (odprta sklopka), in sicer takrat, ko voznik ob pretikanju pritisne na sklopko ali ko je hitrost vozila prenizka za trenutno izbrano prestavo.
Novi Tucson je opremljen s sistemom sedmih zračnih blazin, v razredni konkurenci pa izstopa z zračno blazino, nameščeno med prednjima sedežema, ki preprečuje, da bi potnika na sprednjih sedežih udarila drug v drugega. Pomembni asistenčni sistemi vključujejo sistem za preprečevanje naleta (FCA), ki voznika sedaj varuje tudi pri zavijanju v križišču, asistenta za mrtve kote (BVM), funkcijo Highway Driving Assist (HDA) 1.5 in aktivni sistem za prednastavitev hitrosti, ki je povezan z navigacijo (NSCC-C).
Novi Tucson je bil razvit in testiran v Evropi. Izdelovali ga bodo v več tovarnah po svetu, med drugim tudi v čeških Nošovicah.
Slovenski uvoznik za leto 2021 načrtuje prodajo 600 Tucsonov. Cena se z vključenim popustom prične pri 22.490 evrov.