Pogovarjali s tretjeuvrščenim v pravkar zaključenem digitalnem pokalu AŠ2005 v igri Gran Turismo Sport. 15-letni Miha Ažman se je izmed več kot 28 voznikov iz kvalifikacij prebil vse do finalnih dirk, kjer je po petih napetih dirkah zasedel tretje mesto.

Vsekakor je Miha (v igri GUSTL82) ime, ki si ga velja zapomniti v krogih digitalnega dirkanja. Pokazal je hitrost, manjka pa mu še nekaj izkušenj v pripravi taktike oziroma razumevanju pnevmatik. Miha danes svoje sposobnosti preizkuša tudi v pravem gokartu, v prihodnosti pa želi sesti tudi v prave, večje dirkalnike.

Kako bi komentiral svojo udeležbo na prvem digitalnem AŠ2005 pokalu v igri Gran Turismo Sport?

Miha: Zdi se mi, da sem se na prvem digitalnem AŠ2005 pokalu odlično odrezal. Zadovoljen sem s svojo uvrstitvijo, saj je bila konkurenca velika. Organizacija se mi je zdela odlična in primerna tekmovanju. Vsi podatki in navodila so bili podani v jasni obliki, kar nam je tekmovalcem omogočilo preglednost nad dirkami.

Kateri dirkalnik ti je bil v največji izziv voziti, kvalifikacijski Aston Martin, polfinalni Alfa Romeo 4C ali finalni Ferrari 458?

Miha: Vsak dirkač bi odgovoril enako: To je bil seveda Ferrari 458 razreda Gr. 3. Dirkalnik je precej nestrpen in težko vodljiv, vendar sem sam pri sebi iz treninga v trening in iz dirke v dirko videl napredek. Sčasoma sem se dirkalnika navadil in ga tudi bolje spoznal. Dirkalnik ima velike probleme z močno obrabo gum, katero sem iz dirke v dirko skušal zmanjšati, kolikor se je le dalo. Moram pa priznati, da je to dirkalnik, ki loči najboljše voznike od ostalih.

Če bi za finale sam izbiral dirkalnik skupine GR. 3, kaj bi izbral in zakaj?

Miha: Izbral bi Porscheja 911 RSR razreda Gr. 3, saj mi avto najbolj leži. Je avto, ki je lahko vodljiv in ni poznan po veliki obrabi gum. Izbral bi ga tudi zato, ker je eden izmed najbolj edinstvenih dirkalnikov, brez katerega ne gre.

Ali ti je pri srcu kateri drug dirkalnik katerikoli skupine?

Miha: Mitsubishi Lancer Evo razreda Gr. 3 nudi veliko zabave in užitka.

S katerim sotekmovalcem si imel največ bojev, največ dela, največ prehitevanj?

Miha: Največ bojev sem imel z Lukom Plojem, kot so lahko gledalci lahko že sami opazili. Skoraj na vsaki dirki sva imela neposredne boje, na katerih nobeden ni popustil. Prehitevanja so bila poštena in povsem na limitu. Mislim, da sva tukaj z Lukom pokazala, kaj pomeni “fair racing”.

Katera dirka, dogodek s pokala, ti je ostal najbolj v spominu?

Miha: Najbolj mi je ostala v spominu dirka na Nürburgringu 24H. Vozili smo Nordschleife, ali tako imenovani “zeleni pekel”, kot ga je že pred leti imenoval legendarni Niki Lauda in GP-Strecke. S Klemnom Jugom naju je na kvalifikacijah ločila samo ena desetinka sekunde, kar je na dirkališču, dolgem 25km zelo majhna razlika. Dirko sem nato po 50 minutah čiste koncentracije zaključil na solidnem 2. mestu.

Koliko ti pomeni nagrada za tretje mesto?

Miha: Nagrada, ki sem si jo prislužil mi veliko pomeni. Hvaležen sem ekipi Pesakrompir, ki nam je priskrbela nagrade [kapa in parfum Pesakrompir The Champion op. a.].

Kaj bi predlagal organizatorju za prihodnjo sezono in kaj potencialnim voznikom, ki se še niso odločili voziti?

Miha: Organizatorjem bi predlagal, naj nadaljujejo s prirejanjem takih tekmovanj, še posebej v tem času, ko smo zaprti doma zaradi epidemije. Seveda so na takih tekmovanjih vsekakor dobrodošli vsi vozniki. Mislim, da nobenemu vozniku ni bilo žal sodelovati na tem tekmovanju in zato je vredno poskusiti.

Mladenič iz Domžal je sicer vozil pokal z volanom Fanatec CSL Elita. Njegov vzdevek GUSTL82 pa je posvojil od strica in izkušenega gokart voznika, Aleša Šublja.

Video posnetki finalnih dirk:

Iztok je vstopil v svet avtomobilističnega novinarstva leta 2005. V svoji karieri je sodeloval z nekaterimi največjimi slovenskimi avtomobilističnimi mediji ter vodil odnose z javnostmi mnogih mednarodnih avtomobilističnih prireditev. Leta 2016 je bil član žirije prestižnega izbora avta leta v Omanu. Trenutno deluje kot konzultant na področju vodenja in izvrševanja marketinga v MSP.

2 KOMENTARJI

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here