Čeprav paradni konj električne mobilnosti proizvajalca iz Wolfsburga – ID.3 – še ni prispel v Slovenijo, so pri slovenski podružnici Volkswagna pohiteli z odprtjem avtomobilskega salona nove dobe.

Ljubljanski nakupovalni center Aleja v Šiški zdaj gosti t. i. ID. Hub. V praksi gre za salon, ki je namenjen predstavljanju najmodernejših tehnologij in predvsem e-mobilnosti.

Direktor znamke Volkswagen v Sloveniji, Marko Škriba, je poudaril, da bo nov center ponujal neposredno izkušnjo brez nakupnega pridiha. Šlo bo zgolj za svetovanje. Seveda bo center dobil novo dimenzijo, ko v Slovenijo pride novi električni model ID.3. To naj bi se dogodilo predvidoma septembra. Proti koncu leta nato že sledi križanec/SUV ID.4.

Volkswagen je v tem trenutku po prodajnih številkah vodilni proizvajalec električnih vozil v Sloveniji. Po besedah Škribe tržni delež znaša že približno 45 odstotkov. Do konca leta želijo prodati med 700 in 800 električnih vozil.

Petra Korošec, vodja Volkswagnovega marketinga v Sloveniji, je dodala, da do šlo v ID. Hubu za zbiranje kontaktov (ti bodo kasneje posredovani trgovski mreži), promocijo, dogovarjanja za testne vožnje in splošno ozaveščanje javnosti. V centru so dobrodošli vsi – od “firbcev” do strank v fazi nakupa električnega vozila.

V Hubu so na ogled številni eksponati, na primer projekcijski zaslon, ki simulira delovanje asistenčnih sistemov v praksi in interaktivni zasloni/plošče.
No, glede prihoda modela ID.3 na slovenski trg pa se zdaj vendarle premika. Osebe, ki so vozilo predrezervirale, lahko zdaj dejansko svoj model vozila tudi izberejo. Prve izdobave bodo potekale konec septembra.

ID.3 bo v Sloveniji na voljo za vsaj 30.890 evrov (brez subvencije), kolikor je začetna cena različice z najmanjšo izmed razpoložljivih baterij. Bodo pa tisti s predrezervacijami deležni posebnih ugodnosti, na primer bona v vrednosti 1.000 evrov za postavitev domače polnilne postaje.