Volkswagen je paleto svojih križancev razširil še z modelom T-Roc Cabriolet, nišnim avtomobilom z zložljivo platneno streho.
V skladu s tradicijo Hrošča in Golf Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho. Serijska popolnoma avtomatska, elektrohidravlično zložljiva streha se odpre v 9 sekundah s pritiskom na centralno stikalo v sredinski konzoli; z zunanje strani avtomobila pa se odpre s pritiskom na tipko na radijskem ključu. Streho je možno odpreti tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h.
Potniki v T-Roc Cabrioletu so zavarovani z zaščito pri prevračanju vozila, ki se izvleče izza zadnjih sedežev in je reverzibilna. Sistem, uporabljen pri T-Rocu, v predelu zadnjih vzglavnikov šine navzgor v delčku sekunde po prekoračenju opredeljenega prečnega pospeška ali naklona vozila.
Kupec bo lahko izbiral med izvedbo Style in športno izvedbo R-Line. Na izbiro bosta dva bencinska turbomotorja z močjo 85 kW/115 KM (navor 200 Nm) oz. 110 kW/150 KM (navor 250 Nm). Pri 1,0-litrskem trivaljnem motorju z močjo 85 kW je serijsko vgrajen 6-stopenjski ročni menjalnik, pri močnejšem 1,5-litrskem štirivaljniku z močjo 110 kW pa je opcijsko na voljo tudi 7-stopenjski DSG.
Začetni cena za različico z opremo Style znaša 28.087 evrov, za različico z opremo R-line pa 33.723 evrov.
Odprti T-Roc bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni v Osnabrücku – tovarni z dolgo tradicijo proizvodnje kabrioletov, saj so tu med drugim izdelovali tudi odprte različice Hrošča in Golfa.