Tu je nekaj več podrobnosti o novostih, ki zadevajo plaftormo in motorje nove generacije Kie Sorenta.

Nova platforma
Sorento bo Kiin prvi SUV z novo platformo. S kompaktnim prostorom za motor, krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo, naj bi platforma omogočala povsem nov dizajn in lego na cesti, obenem pa nudila udobnejšo in zabavnejšo vožnjo.
Sorento je v primerjavi s predhodnikom v dolžino pridobil 10 mm, medosna razdalja z dodatnimi 35 mm po novem znaša 2.815 mm. Kabina in prtljažnik sta prostornejša.

Novi elektrificirani ‘Smartstream’ turbo motorji
Nova platforma je namenjena novemu ‘Smartstream’ turbo hibridnemu pogonu. Novi pogon, Sorentov prvi elektrificirani pogon, prinaša 1.6 T-GDi turbo bencinski motor, elektro motor z močjo 44,2 kW in litij-ionski polimerski baterijski sklop z zmogljivostjo 1,49 kWh. Bencinski in elektro motor skupno zagotavljata 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora.

Novi 8-stopenski menjalnik z dvojno (mokro) sklopko (8DCT)
Sorentov novi štirivaljni 2.2 ‘Smartstream’ dizelski motor proizvaja 148 kW (202 KM), navor pa znaša 440 Nm. Ta motor moč prenaša prek Kiinega novega 8-stopenjskega menjalnika z dvojno (mokro) sklopko (8DCT).
V prihodnje lahko pričakujemo še nekaj novih pogonov, med drugim priključno hibridno različico.

Izboljšana tudi varnost
Med varnostnimi pripomočki izstopajo. Kiin prvi večstopenjski zavorni sistem, ki zmanjšuje posledice sekundarnih trkov. Sistem samodejno zavira v primeru sprožitve zračnih blazin po začetnem trku, ter tako varuje potnike pred sekundarnimi čelnimi ali stranskimi udarci. Večstopenjski zavorni sistem bo zaradi zagotavljanja večje varnosti na voljo z osmimi zračnimi blazinami, med drugim s sredinsko blazino med prednjima sedežema in kolenskima za voznika in sovoznika.
Premiera v Ženevi
Novi Sorento se bo svetovni javnosti premierno predstavil 3. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi, pri nas in drugod po Evropi pa ga pričakujemo ob koncu poletja.