Suzuki Jimny praktično nima prave konkurence. Za manj kot 20 tisoč evrov lahko dobite terenca. Pa ne takega z oznako “mestni”.

Naš testni primerek je pod motornim pokrovom skrival 1,5-litrski atmosferski bencinski motor. Slednji razpolaga z največjo močjo 75 kW/102 KM. Dopolnjujeta ga petstopenjski ročni menjalnik in seveda – štirikolesni pogon.

Motor je z vidika moči v primerjavi z večino vozil na cestah precej podhranjen, a pomembno je, da na Jimnyja gledamo z drugačne perspektive. Gre namreč za namensko (specialno) vozilo, ki bo primeren nakup zgolj v primeru zahtevnejših terenskih potreb.

1,5-litrski atmosferski motor je tako čista romantika, ki jo Jimny ponuja tudi na drugih področjih. Morda smo to celo potihoma pričakovali, a Jimny je v novi generacijo po vozni izkušnji zelo podoben predhodniku, pa čeprav je izboljšan na prav vseh področjih. Pri Suzukiju zmagovalne formule tako niso menjali – zakaj jo tudi bi: prejšnja (tretja) generacija je na cestah (ali bolje rečeno – izven njih) domovala kar 20 let.

Če že zaidemo na področje vsakodnevne uporabnosti: Poraba goriva dane pogonske kombinacije se je na našem testu gibala med 7 in 8 liri na 100 km, testni krog pa je dal natančen rezultat 7,2 l/100 km. Številka ni pretirano visoka, čemur botruje tudi nizka masa vozila, ki v primeru novega Jimnyja komajda preseže 1100 kilogramov.

Še bolj kot razmeroma ugodnih številk porabe goriva, se bo tipični uporabnik novega Jimnyja razveselil nizke mase kot ugodne lastnosti za terensko vožnjo. Novinarji Jimnyja pogosto označimo kar za nekakšno “gorsko kozo”, ki počasi, lahkotno in vztrajno premaguje oviro za oviro.

Za terenske podvige bo morda najpomembnejši podatek odmik od tal, ki v primeru novega Jimnyja znaša 210 milimetrov, sicer pa imamo celoten paket, ki ga potrebujemo za “hard” terensko vožnjo. Poleg velike oddaljenosti od tal sta tu še kratka previsa, diferenicala – spredaj in zadaj – sta zamaknjena, da ne nasedemo, za zahtevnejše vzpone pa je na voljo tudi reduktor. Jimny je tako kajpak doma na zahtevnih terenih. Že pri vožnji po dobro utrjenem makadamu podvozje neverjetno lepo blaži neravnine.

Vozne lastnosti za vsakdanjo uporabo so medtem kajpak podpovprečne. Sploh avtocestna vožnja je vse prej kot “sprehod v parku”. Če potrebujete vsakodnevno uporaben avtomobil za mestno ali avtocestno vožnjo, Suzuki ponuja odlično alternativo v obliki Vitare, preverite pa tudi Ignisa.

Pod črto: Jimny ostaja pravi terenec, ki ponuja tudi številne tehnološke bonbončke. Priporočamo ga uporabnikom, ki potrebujejo vozilo za premagovanje zahtevnejših terenov. Sploh v gozdu, kjer je pot pogosto ozka, je Jimny z majhnimi dimenzijami zelo hvaležen partner. Naj vam poleg tega še prišepnemo, da je Jimny lahko (sploh zato, ker cena ni pretirana) tudi zelo zabavna “igračka” za prosti čas. Je vzdržljiv, agilen, za nameček pa še privlačnega videza. Kdo je za terensko pustolovščino?

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4WD Elegance

  • Cena testnega vozila z dodatno opremo: 20.600 evrov
  • Motor: 1462 ccm, bencinski, štirivaljni
  • Največja moč: 75 kW/102 KM (6000 vrt./min)
  • Največji navor: 130 Nm (4000 vrt./min)
  • Pogon: štirikolesni
  • Menjalnik: 5-stopenjski ročni
  • Največja hitrost: 145 km/h
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 7,2 l/100 km
  • Prostornina prtljažnika: 85 l/377 l
  • Dolžina vozila: 364,5 cm
  • Širina vozila: 164,5 cm
  • Višina vozila: 172,5 cm
  • Medosna razdalja: 225,0 cm
  • Masa vozila: 1135 kg

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here