Datum dirke: 5.-7. avgust

Prvi avgustovski vikend bo tudi letos rezerviran za GHD Lučine. Glavna novost, ki jo prinaša jubilejna 20. izvedba te dirke, bo rahlo podaljšana proga, saj bo cilj prestavljen nekoliko višje.

To pomeni, da bodo morali tekmovalci po nekdanjem cilju zdaj izpeljati še desni ovinek, tik pred njim pa so se organizatorji odločili za postavitev umetne šikane.

GHD Lučine je s strani slovenskih ljubiteljev gorskih dirk tradicionalno dobro obiskana, enako pa velja tudi za tekmovalno zasedbo. Kljub odsotnosti pomembnejših mednarodnih ali tujih državnih prvenstev (tu je zgolj prvenstvo centralnoevropske cone za starodobnike), je tudi letos moč pričakovati atraktivno listo prijav in napeto dirkaško dogajanje.

Za zdaj je dirkaški program razdelje v dva dneva: V soboto bodo na sporedu tri vožnje za trening, v nedeljo pa tri tekmovalne vožnje.


Tekmovalna proga:

Glavna značilnost tekmovalne proge GHD Lučine je zelo zavita konfiguracija, saj so povprečne hitrosti bistveno manjše kot na primer v Ilirski Bistrici ali na Gorjancih. Najbolj priljubljen del proge pri gledalcih je sekcija serpentin v srednjem delu proge, ko se posamezen dirkač pred očmi zbrane množice v ostrih zavojih zadrži kar nekaj časa, za dobro vzdušje pa pogosto poskrbijo tudi drifterji.

  • Dolžina steze: 4.100 metrov
  • Nadmorska višina starta: 420 m
  • Nadmorska višina cilja: 633 m
  • Višinska razlika: 213 m
  • Povprečni naklon: 5,0 %
  • Organizator: AMD Zvezda

Razvoj rekordov tekmovalne proge (3,9-kilometrska različica):

3,9 km, trojna šikana:

Absolutno:
2019: 1:56,436 – Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2019: 1:58,326 – Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2018: 1:59,397 – Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2016: 2:01,30 – Vaclav Janik (CZE), Norma M20FC
2015: 2:03,98 – Federico Liber (ITA), Gloria C8F

Turni avtomobili:
2019: 2:09,034 – Karl Schagerl (AUT), VW Golf II TFSI-R
2017: 2:10,424 – Karl Schagerl (AUT), VW Golf II TFSI-R
2016: 2:13,17 
– Ronnie Bratschi (CH), Mitsubishi Lancer EVO VIII

2015: 2:13,55 – Ronnie Bratschi (CH), Mitsubishi Lancer EVO VIII


Dosedanji zmagovalci:

2021: Vladimir Stankovič (SLO), Lola B09
2019: Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2018: Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2017: Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2016: Vaclav Janik (CZE), Norma M20FC
2015: Federico Liber (ITA), Gloria C8F
2014: Tiziano Riva (SUI), Reynard 92D
2013: Federico Liber (ITA), Gloria C8F
2012: Denny Zardo (ITA), Lola Zytek B99
2011: Milan Svoboda (CZE), Lola T96/50
2010: Vladimir Stankovič (SVN), Reynard KL1
2009: Vladimir Stankovič (SVN), Reynard KL1
2008: Patrik Zajelšnik (SVN), G-Force Mugen
2007: Patrik Zajelšnik (SVN), Osella PA20S
2006 (2): Igor Dekleva (SVN), Alfa Romeo 156 ST
2006 (1): Enes Draganovič (SVN), Opel Vectra ST
2005: Slavko Dekleva (SVN), Alfa Romeo 156 ST
2004 (Polhov Gradec): Samo Valant (SVN), Fiat Punto Kit Car
2003 (Polhov Gradec): Samo Valant (SVN), Fiat Punto Kit Car


Najuspešnejši tekmovalci:

Federico Liber (ITA) – 4 zmage
Vladimir Stankovič (SLO) – 3 zmage
Samo Valant (SLO) – 2 zmagi
Patrik Zajelšnik (SLO) – 2 zmagi
Slavko Dekleva (SLO) – 1 zmaga
Enes Draganovič (SLO) – 1 zmaga
Igor Dekleva (SLO) – 1 zmaga
Milan Svoboda (CZE) – 1 zmaga
Denny Zardo (ITA) – 1 zmaga
Tiziano Riva (SUI) – 1 zmaga
Vaclav Janik (CZE) – 1 zmaga
Sebastien Petit (FRA) – 1 zmaga


Najuspešnejše države:

Slovenija – 10 zmag
Italija – 5 zmag
Češka – 2 zmagi
Švica – 1 zmaga
Francija – 1 zmaga


PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here