Foto: Buzetski dani (FB)
Gorskohitrostno dirko v Buzetu zaradi septembrskega termina pogosto zaznamuje dež. No, tokrat so bile padavine na nedeljsko popoldne tako obilne, da so bili v taboru organizatorja prisiljeni odpovedati drugo vožnjo dirke, obveljali pa so rezultati prve, kar pomeni polovične točke v slovenskem državnem prvenstvu.

Tri nove končne odločitve
A kljub temu smo prišli še do treh končnih odločitev. V Buzetu si je naslov prvaka zagotovil Mark Žgavec (Citroen C2 R2), ki je letos najuspešnejši v konkurenci mladincev (do 23 let). Zmago v Buzetu v mladinski konkurenci je sicer osvojil Anže Dovjak (Peugeot 208 Rally 4).

Končna odločitev je padla tudi v diviziji 3, kjer si je Filip Tornič Milharčič (Fiat 126 proto) že zagotovil dovolj veliko prednost pred Sanjo Smrdelj (Yugo proto), da je (vsaj) za pol točke že osvojil svoj prvi naslov. Dirko je sicer dobil Vladimir Stankovič (Lola B09) pred Smrdeljevo in Torničem Milharčičem.
Kot tretji pa je naslov prvaka iz pretekle sezone ubranil Matjaž Korošec (BMW 325i) med vozniki starodobnih dirkalnikov. Korošec je do uspeha prišel z novo zmago. Drugi je bil tokrat Aleš Presetnik (Autobianchi A112 Abarth), tretji pa Andrej Vidmar (Austin Healey 3000 MK III).
Boj v generalni razvrstivi ostaja odprt
Prvo vožnjo in s tem dirko v Buzetu je v skupni konkurenci slovenskega državnega prvenstva dobil Matej Grudnik (Renault Clio), ki je bil s 27. mestom tudi najvišje uvrščeni slovenski dirkač na dirki. Za Grudnika je to druga letošnja zmaga – dobil je tudi GHD Gorjanci.
A Grudnik je letos izpustil preveč dirk, da bi se lahko vmešal v boj za naslov prvaka. V tem točkovanju je prednost z drugim mestom v Buzetu nekoliko povečal aktualni prvak Milan Bubnič (Lancia Delta), ki zdaj vodi z 10,5 točke prednosti pred Maticem Kogejem (Mitsubishi Lancer EVO IX) in 12,5 točke prednosti pred Matevžem Čudnom (Renault Clio RS), ki sta tokrat osvojila 5., oziroma 8. mesto.
Na tretjo stopničko zmagovalnega odra v generalni razvrstitvi je tokrat stopil Gregor Vouk (Subaru Impreza WRX STI), za kogar so to druge stopničke v letošnji sezoni (drugi je bil že na dirki v Skradinu).
Čedad bo dal odgovore v diviziji 1
Finale v Čedadu bo izredno zanimivo v diviziji 1, kjer je dirko tokrat dobil Domen Svet (Renault Clio Rally 5), pred Luko Brusom v enakem dirkalniku in Nejcem Trčkom (MG ZR 105).
Vodilni v točkovanju ostaja Klemen Trček (MG ZR 105), a je njegova prednost pred zadnjo dirko skopnela na vsega 8,5 točke pred Svetom. Trček tako v Čedadu za zanesljivo osvojitev naslova potrebuje vsaj drugo mesto, Svet pa bi lahko naslov osvojil ob svoji zmagi in tretjem mestu Trčka. Naslov lahko osvoji tudi še Brus, a bi njegova tekmeca najbrž morala zaiti v težave, saj je njegov zaostanek že 26,5 točke za prvim mestom.
Divizija 2 je bila odločena že v Ilirski Bistrici, kjer si je nov naslov prvaka zagotovil Matevž Čuden. V Buzetu je uspeh s prve dirke v Tolminu, ko je zmagal, ponovil Aleš Prek (Honda Civic Type R), drugi je bil tokrat Patrik Ruzzier (Fiat Punto), tretji pa Čuden, ki je letos v diviziji 2 stal na stopničkah prav na vseh dirkah.

Skupno najhitrejši tokrat Merli
V skupni razvrstitvi dirke se je v dežju najbolje znašel aktualni evropski prvak Christian Merli (Osella FA30), ki je italijanskega rojaka Simoneja Faggiolija (Norma M20FC) ugnal za dobrih šest sekund. Tretje mesto je z vožnjo še po suhi stezi osvojil voznik starodobnega prototipa Piero Lottini (Osella PA9/90).
Zadnja dirka sezone slovenskega državnega prvenstva bo na sporedu med 1. in 3. oktobrom v Čedadu.