Letos bodo dirkači v Ilirski Bistrici postavljali nov rekord tekmovalne proge, saj je ta v spodnjem delu doživela spremembo.

Na začetnem, hitrem ravninskem delu so v Ilirski Bistrici nedavno zgradili krožišče, ki ga bodo morali dirkači tudi prepeljati.

Vstop v krožišče bo potekal po desnem pasu, nato bodo dirkači krožišče prepeljali v nasprotni smeri vožnje prometa, izhod pa bo prav tako po nasprotnem/levem voznem pasu.

Če bo posamezen dirkač prehiter in šikane ne bo uspel prepeljati v pravi smeri, mu ostaja “zasilni izhod” po desni strani krožišča, vendar bo v tem primeru kaznovan s 45 sekundami pribitka. Na treningu seveda dobrodošlo, na dirki pa vsekakor usodno.

Bojazni, da bi bila proga zato bistveno počasnejša pravzaprav ni. To dejstvo gre predvsem na račun odstranitve prej prve umetne šikane, katere mesto je stalo zelo blizu po novem krožišču.

Morda si lahko dirkači in gledalci (no, letos so ti na sami dirki še pod vprašajem) obetajo celo bolj atraktiven uvodni del petkilometrske tekmovalne proge. Ker krožišče stoji nekoliko prej si lahko obetamo nekaj zaviranja pred hitrim levim ovinkom pod “naravno tribuno”. Tega so dirkači doslej prepeljali zgolj ob pospeševanju, saj jih je tu že pred njim ustavila umetna šikana.

Karl Schagerl, lastnik rekorda za turne avtomobile (dirkalnik: VW Golf II TFSI-R, sk. E1)

Da bi videli, kako bo novost videti v praksi, bomo morali počakati do 29. avgusta, ko se s sobotnimi treningi prične letošnja GHD Ilirska Bistrica. Ključne informacije o letošnji dirki preverite TUKAJ.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here