Hidria, ki v Sloveniji in tujini zaposluje več kot 2000 ljudi, bo v prihodnjih petih letih Audiju, Lamborghiniju in Porscheju zagotavljala ključne dele dizelskih in bencinskih motorjev za njihova premijska in superšportna vozila. Vrednost novega posla je 15 milijonov evrov.

Tokrat so rešitve Hidrie izbrali prestižni proizvajalci Audi, Lamborghini in Porsche. V svoja vozila bodo vgrajevali v Hidrii razvite ključne aluminijaste dele bencinskih in dizelskih agregatov, zaradi česar bodo ti avtomobili lažji in učinkovitejši, z boljšimi izkoristki v vožnji, boljšimi pospeški in nižjimi emisijami.

Audi bo tako Hidriine aluminijaste komponente novega trilitrskega V6 TDi pogonskega motorja vgrajeval v osrednji agregat svojih najbolj poznanih modelov A4, A5, A6, S6, S7, Q5, Q7 in Q8. Hidriini ključni deli motorjev bodo vgrajeni tudi v 1.8- in 2.0-litrske bencinske različice Audijevih štirivaljnih pogonskih agregatov z oznakama TSI in TFSI ter v Porschejev novi osemvaljni bencinski motor.

S tem se je Hidria še dodatno utrdila in pozicionirala med ključne globalne dobavitelje vrhunskih delov pogonskih agregatov in si odprla vrata za številne nove, tudi prestižne projekte. Eden takšnih je sodelovanje z Audijem in Lamborghinijem na področju razvoja pogonskega agregata za njuna superšportnika Audi R8 in Lamborghini Huracan. Tudi njima bo Hidria zagotavljala ključne aluminijaste dele pogonskega agregata, ki obema voziloma omogoča, da od 0-100 km/h pospešita v manj kot 3.5 sekunde in dosežeta končno hitrost 320 km/h.

Tovrstna razvojna sodelovanja so pomembna odskočna deska tudi za pilotske projekte predrazvoja in razvoja pogonskih agregatov in vozil prihodnosti, ki bodo luč sveta ugledali šele čez pet let in kasneje. Prav tako pa Hidrii omogočajo kreiranje neprecenljivega novega znanja za masovne, velikoserijske posle, s katerimi korporacija zagotavlja delo več kot 2000 zaposlenim v Sloveniji, Nemčiji, na Madžarskem, Kitajskem in v ZDA ter nove investicije za razvoj in proizvodnjo novih, vrhunskih izdelkov in rešitev na področju avtomobilske in industrijske tehnike prihodnosti.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj