V Idriji se je odvilo sklepno dejanje sezone 2021 v slovenskem držanvem rally prvenstvu.

Nesreča odločila dvoboj divizije 1

Večina končnih odločitev je bila znanih že prej, zato je bilo največ oči ljubiteljev domačega avtošporta uprtih v dvoboj za naslova prvaka divizije 1, v katerem sta se pomerila Nejc Mrak (Suzuki Swift GTI) in Luka Brus (Renault Clio rally 5). Dirkača je pred idrijskim finalom ločilo 8 točk, ki jih je moral nadoknaditi Mrak.

Brus je s sovoznikom Mitjo Ločnikarjem startal silovito in na prvi hitrostni preizkušnji Zadlog I postavil najboljši čas divizije 1 in celo 10. čas v generalni razvrstitvi rallyja. Mrak je prvo hitrostno preizkušnjo zaključil kot 4. z 10 sekundami zaostanka.

A že na drugi hitrostni preizkušnji je bilo dvoboja konec. Brus in Ločnikar sta s svojim dirkalnikom zletela s ceste in zaključila s prevračanjem. Slednje je botrovalo končnemu odstopu in s tem široko odprlo vrata do naslova za Nejca Mraka.

Mrak je rutinirano zdržal do cilja brez napak in na koncu osvojil 3. mesto v diviziji 1 – tik za svojim starejšim bratom Janom Mrakom (MG ZR 105). To je zanj drugi naslov državnega prvaka divizije 1, potem ko se je z njim prvič okitil v lanski sezoni. Mrakov sovoznik Darko Vončina si je naslov prvaka v diviziji 1 zagotovil že pred idrijskim rallyjem.

Prvo zmago v diviziji 1 sta v Idriji vknjižila David Pivk in Tadej Rupnik (MG ZR 105), ki sta pred Janom Mrakom in Luko Kuštrinom slavila z 11,8 sekunde prednosti.

Pivk-Rupnik

Turk in Ošlaj letos nepremagana

Niz neporaženosti v slovenskem državnem prvenstvu nadaljujeta Rok Turk in Vili Ošlaj, ki sta z zmago v Idriji zaokrožila popolno sezono, v kateri sta dobila prav vse rallyje. Tudi tokrat je bila posadka v Hyundaijevem dirkalniku razreda R5 daleč najhitrejša, saj je naposled slavila s skoraj dvema minutama prednosti pred gostoma iz Italije Federicom Laurenchichem in Albertom Mlakarjem, ki sta nastopila s Škodo Fabio R5. Tretje mesto v generalni razvrstitvi rallyja je zasedla daleč najhitrejša posadka v dirkalniku s prednjim pogonom – Julian Wagner-Hanna Ostlender (Opel Corsa rally 4).

Turk-Ošlaj

Pričakovan končni razplet v diviziji 2, ne pa tudi na idrijskem rallyju

V diviziji 2 sta Marko Grossi in Tara Berlot (Peugeot 208 rally 4) za svoj prvi naslov prvakov potrebovala zgolj točko, zato se na idrijskem rallyju nista pretirano naprezala. Zaključila sta “šele” kot 5. in tokrat boj za zmago prepustila tekmecem.

Grossi-Berlot

Najbolje sta se odrezala Mark Škulj in Uroš Ocvirk (Ford Fiesta rally 4), ki sta si z zmago zagotovila tudi končno tretje mesto v diviziji 2, s katerega sta izrinila posadko Medved-Šavelj v enakem dirkalniku.

Škulj-Ocvirk

Končno drugo mesto v diviziji 2 je pripalo posadki Fakin-Fakin (Ford Fiesta rally 4), ki si je zagotovila tudi skupno tretje mesto v generalni razvrstitvi slovenskega DP. Tudi Fakina sta bila na idrijskem rallyju dokaj rezervirana in končala šele kot šesta.

Hitreje pa sta bili na poti posadki Humar-Kavčič (Citroen DS3 R3T) in Premrl-Brešer (Peugeot 208 rally 4), ki letos nista prav veliko nastopali. Na koncu sta zasedli drugo in tretje mesto v diviziji 2, pri čemer velja omeniti, da bi bila Humar in Kavčič celo prva, če zaradi težav z dirkalnikom in zamude v časovno kontrolo ne bi prejela pol minute pribitka. Premrl in Brešer sta si stopničke zagotovila prav na zadnji hitrostni preizkušnji, ko sta prehitela posadko Mlinar-Mlinar (Peugot 208 R2).

Humar-Kavčič

Velike razlike v diviziji 3

V diviziji 3 sta odstopila aktualna prvaka Matic Humar in Matic Peternel (Renault Clio RS), ki sta doživela nesrečo, tako pa se je pot do zmage odprla posadki Cotič-Trinko v enakem dirkalniku. Slednja je naposled slavila z več kot štirimi minutami prednosti pred drugouvrščeno posadko Fabjan-Žvokelj (Lancia Delta HF Integrale) in še z dodatno minuto in pol pred posadko Curk-Curk (Citroen Xsara). To so bile tudi edine tri na koncu uvrščene posadke v tej diviziji.

Fabjan-Žvokelj

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj