EIdrijski reli, ki je ponovno sklenil sezono slovenskega državnega prvenstva, so tokrat zaznamovale zelo težke razmere. Če je kratek uvodni del v soboto še potekal v suhem vremenu, je dirkače v nedeljo čakal zelo zahteven, močno deževen preizkus.
Oči so bile poleg boja za zmago na samem reliju seveda uprte tudi v končno odločitev v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva za sezono 2018. Roku Turku in Blanki Kacin bi za ubranitev naslova zadoščalo že šesto mesto na idrijskem reliju. A začelo se je turbulentno, saj je posadka v Peugeotu že v prvem zavoju relija zadela v visok betonski rob in imela veliko srečo, da je dirkalnik ostal bolj ali manj cel.
Sobotni del je na vrhu razpredelnice zaključila posadka Humar-Cevc, ki pa v nedeljo na daljših HP seveda v dvokolesno gnanem dirkalniku razreda R2 ni mogla resno ogroziti posadk v najhitrejših dirkalnikih. Vodstvo sta hitro prevzela Turk in Kacinova, na drugem mestu pa sta se jima priključila povratnika v slovensko državno prvenstvo, Tomaž Kaučič in Matjaž Korošak v Hyundaiju. Kaučič je na idrijskem reliju nastopil 10 let po tem, ko je leta 2008 osvojil svoj zadnji naslov slovenskega državnega prvaka.
Štajerski dirkač je takoj pokazal dobre čase in lepo zasledoval Turka, ki je bil primoran pogledovati predvsem k zanesljivemu zaključku dirke in naslovu državnega prvaka. Na zadnji hitrostni preizkušnji mu je uspel preobrat in na cilj le-te je prispel s skoraj polminutnim naskokom pred Turkom. Slednji se je na zadnji HP soočal še s težavami z vidljivostjo, saj se mu je vetrobransko steklo skoraj popolnoma zarosilo.
Kaučič in Korošak sta tako slavila s skupno 26,4 sekunde prednosti pred Turkom in Kacinovo, na tretje mesto pa sta se z odlično vožnjo na zadnji HP prebila italijanska predstavnika Nucita in Saluo, ki sta prehitela rojaka De Cecca in Campeisa.
Rok Turk in Blanka Kacin sta tako zanesljivo ubranila prednost, ki sta jo nabrala prek cele letošnje sezone in se tako veselita svojega drugega naslova državnih prvakov v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva.
Do končnih odločitev je že pred idrijskim relijem prišlo v divizijah 1 in 3, kjer sta si zmagi zagotovili posadki Štucin-Maver in Zrinski-Vidmar. To pa ne velja za divizijo 2, kjer so bile stvari še odprte. Najbolje je kazalo posadki Tim Novak-Uroš Ocvirk (Opel Adam R2), ki je vodila z 12,5 točke prednosti pred posadko Humar-Cevc (Peugeot 208 R2). Novaku in Ocvirku je tako za zanesljivo osvojitev naslova državnih prvakov zadostovalo tretje mesto v diviziji 2. Posadki sta se borili tudi za tretje mesto v generalni razvrstitvi, kjer pa ju je ločilo nekoliko bolj zajetnih 18,5 točke.
Čeprav sta se Humar in Cevc izkazala z izvrstno predstavo (na koncu sta zasedla kar 5. mesto v generalni razvrstitvi relija), to zanju naposled v obeh točkovanjih ni bilo dovolj, saj sta Novak in Ocvirk končala takoj za njima. Posadka v Oplu Adamu R2 je tako osvojila naslov državnih prvakov v diviziji 2 ter zasedla tretje mesto v seštevku generalne razvrstitve. Do odločitve je prišlo tudi v boju za tretje mesto divizije 2, kjer je dolgo časa dobro kazalo posadki Fakin-Fakin, ki pa je morala naposled odstopiti. Tako sta tretje mesto divizije zasedla Denis Mrevlje in Rok Gomizelj, prebila pa sta se tudi do končnega petega mesta v generalni razvrstitvi.
Dirka divizije 1 je tokrat pripadla Janu Mraku in Luki Kuštrinu, ki sta slavila pred Juretom Jerebom in Boštjanom Vidmarjem ter Martinom Štucinom in Gregorjem Mavrom. Mrak letos še ni odpeljal nobenega relija, tako da se ni potegoval za visoke uvrstitve v DP. Naslov je že pred Idrijo pripadel Štucinu in Mavru, sta pa si drugo mesto z uspešnim idrijskim nastopom zagotovila Jure Jereb in Boštjan Vidmar. Tretje mesto je naposled pripadlo Bojanu Velkavrhu in Nini Velkavrh Gorenc.
V diviziji 3 sta tokrat slavila Martin in Miran Mlinar, ki sta si s tem zagotovila tudi končno drugo mesto. Naslov je pripadel Alešu Zrinskemu in Roku Vidmarju, ki sta tokrat zaselda tretje mesto. Med omenjeni posadki sta se uvrstila še Simon Mlinar in Erik Bizjak. Slednjima je pripadlo končno tretje mesto v seštevku divizije 3.
Vsi slovenski državni prvaki v gen. razvrstitvi:
1992: Lulik-Mihelčič (Ford Sierra Cosworth)
1993: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1994: Voznik: Peljhan (VW Golf G60), sovoznik: Gregorič (Renault Clio 16V)
1995: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1996: Trček-Česenj (Ford Escort RS Cosworth)
1997: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1998: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1999: Popovič-Vene (Subaru Impreza WRX)
2000: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2001: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2002: Jemc-Korošak (Ford Escort WRC)
2003: Klemenčič-Korpar (Mitsubishi Lancer EVO V)
2004: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2005: Jereb-M. Kacin (Subaru Impreza N11)
2006: Logar-Kalan (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2007: Kaučič-Zorenč (Subaru Impreza N11)
2008: Kaučič-Zorenč (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2009: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2010: Humar-Lah (Subaru Impreza N14)
2011: Voznik: Longhi (Škoda Fabia S2000), sovoznik: Ložnar Kranjc (Peugeot 207 S2000)
2012: Humar-Rus (Škoda Fabia S2000)
2013: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2014: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2015: Peljhan-T. Lazar (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2016: Voznik: Humar (Renault Clio R3T), sovoznica: M. Nartnik (Peugeot 208 R2)
2017: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2018: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)