Če bi v soboto manjkali na OPV-jevem rally prazniku, bi nam bilo preprosto zelo žal. V prvi vrsti zato, ker je organizator pripravil zares lepo in dobro organizirano prireditev, posadke so uprizorile atraktivne vožnje, naklonjeno pa nam je bilo tudi vreme, ki je bilo zares prijetno predpoletno.
No, kot drugo pa se še vedno sprašujemo, katere dirkaške prireditve in koliko le-teh bomo letos sploh videli. Vdahniti vonj dirkaškega bencina je bilo po zares dolgem koronapremoru neprecenljivo.
Tako smo v neposredni bližini avtošportnim navdušencem bolj znane trase GHD Lučine testirali pred rally sezono 2020, ki jo tako nestrpno pričakujemo. Prišli smo do nekaterih zanimivih spoznanj, kaj bi letos utegnili videti, če nam načrtov le ne prekriža drugi koronaval, ali pa kaj podobnega.
1. OPV, vsa čast!
Izpeljati dogodek v teh časih, četudi ta ni ravno megalomanski, je pogumno dejanje. Smernice Vlade, NIJZ, pa še kar tradicionalno kakšen “lokalec”, ki mu hrumenje dirkalnika okrne popoldanski počitek … Zamislite si. Ekipa OPV na čelu s Tomažem Kavčičem svojega “rally dneva” ni organizirala prvič, a letos ima tak dogodek zares poseben čar in težo. Čestitamo!
2. Kaj vse bi bilo, če bi bilo
Posledice korone bomo občutili vsi, a le malokdo toliko, kot organizatorji in udeleženci slovenskih avtošportnih prireditev. Že pred izbruhom bolezni se je veliko govorilo številnih novih vrhunskih dirkalnikih v rokah slovenskih posadk, organizatorji pa so načrtovali vsaj kakšen manjši korak naprej ob pripravi svoje prireditve.
No, nekaj tega – vsaj novih obrazov in dirkalnikov – smo uspeli videti tudi na tokratnem testu. A vprašanje je, v kakšni meri in kdaj se bodo ti tekmovalci letos uspeli pomeriti za točke kakšnega prvenstva in v kakšni meri bodo sploh lahko realizirali zastavljene načrte.
3. Na testiranjih se išče mejo, ampak rally ne odpušča napak
No, tokrat jih k (veliki) sreči je odpustil:
Še precej večjo srečo pa je imel Boris Požeg, ki je s Škodo Fabio R5 zletel kar nekaj deset metrov pod cesto. Očividci so dejali, da je šlo za pravi “planiški polet” z rally dirkalnikom. No slednji je ob tem skrajno neugodnem manevru ostal na kolesih – skorajda nepoškodovan. Na morebiten posnetek, ki bi se pojavil na družbenih omrežjih, še čakamo.
4. Fiesta na sto in en način
Očitno se bo v prihodnjih sezonah v Sloveniji precej dirkalo s Fordovimi Fiestami. Na testu so se posadke predstavile v Fiestah razreda R2 (Rally 4), R5, RN4 in za nameček še N5 (cenejša alternativa dirkalnikom razreda R5).
Če v zadnjih sezonah že sodelujeta Hyundai in Opel, bi morda lahko zdaj pričakovali tudi posluh slovenskega uvoznika Forda za sodelovanje s katero izmed posadk?
5. Ekipa Avtoportret.si je pripravljena v predstartnem prostoru
OPV Šport rally day je predstavljal tudi prvi letošnji test za našo ekipo. Tudi letos boste lahko spremljali naše zapise, objave na družbenih omrežjih in seveda tudi naše reportaže. No, fotogalerija s tokratnega dogodka se že nahaja spodaj. Upamo, da se kmalu ponovno vidimo ob “brzincih”.