Shwartzman po 5-sekundni kazni Lundgaarda do zmage na glavni dirki; Daruvala ekipi na sprint dirki priboril ‘sweep’ za PREMA Racing.
Na začetku je treba omeniti, da se je Formula 3 spremenila – prej se je ta serija imenovala GP3 Series, a se je preimenovala V F3 zato, da bi bila bližje višjim kategorijam F1 in F2.
Stara Formula 3, ki jo je sestavljalo več regionalnih kategorij, je tako zašla v manjši problem. Evropska F3 se je preimenovala v Formula Regional European Championship, problem pa sestavlja število dirkačev. A to je zgodba za drug članek.
Glavna dirka
Dirkač Preme Racinga Robert Shwartzman je na petkovih kvalifikacijah prišel do prvega najboljšega štartnega položaja v prenovljeni Formuli 3, ravno pred Dancem Christianom Lundgaardom za 0,108 sekunde.
A že takoj na štartu je dirkač ART Grand Prixa prehitel dirkača PREME na ‘pole positionu’ in tam ostal do konca dirke.
LIGHTS OUT IN F3! 🚦
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 11, 2019
Lundgaard powers past Shwartzman into the lead!#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/sy3vw7c3za
V 15. krogu je Alessio Deleda (Campos) povzročil edini virtualni varnostni avto na dirki, ko se je zavrtel v 9. ovinku in pristal v pesku, iz katerega pa ni prišel. (Tudi Stroll je na prostem treningu F1 dan prej pristal v tistem pesku)
VIRTUAL SAFETY CAR (LAP 15/22)
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 11, 2019
Alessio Deledda spins off at Turn 9 and gets beached 😩#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/uBPR2HiEHl
22 krogov dolga dirka, kjer je bilo kar veliko dogajanja in prehitevanj se je tako končala z zmago Lundgaarda. Vsaj tako je on mislil.
Ravno ko se je Danec pripeljal v Parc fermé je prišlo obvestilo, da je Lundgaard dobil 5-sekundno kazen, ker je bil med virtualnim varnostnim avtom prehiter. Tako so zamenjali tabli 1st in 2nd in do prve zmage je tako prišel Robert Shwartzman.
Robertu in Christianu se je na tretjem mestu pridružil še Marcus Armstrong (PREMA Racing).
Not your average parc ferme…
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 11, 2019
Top two Shwartzman and Lundgaard get their roles reverse post-race 🔀#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/kFyF8mTfRA
Sprint dirka
Niko Kari (Trident) in Jehan Daruvala (PREMA) sta štartala s prve štartne vrste – pravilo ‘reverse grid’ za prvih 8 dirkačev na glavni dirki.
Indijec Daruvala je imel boljši štart od Finca, prevzel je vodstvo in tam tudi ostal do konca dirke.
Zadaj pa so bili v nesreči udeleženi Hughes, Petrov, Hyman in Yifei. Sledil je varnostni avto.
Raoul Hyman’s car isn’t going anywhere fast ☹️#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/tKICzosyI4
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 12, 2019
Še en incident smo videli v 9. krogu, varnostni avto je moral drugič na progo. Peroniju je bila dodeljena največja kazen pred diskvalifikacijo – 10 sekund ‘stop and go’.
SAFETY CAR LAP 9/22
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 12, 2019
Simo Laaksonen’s afternoon is over 💔
Alexander Peroni goes off at Turn 1 and tries to rejoin to the loft of the bollard, but takes Laaksonen off the road in doing so#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/TIjxU3gJmI
Jüri Vips (Hitech GP) je bil zelo razpoložen, najprej je za tretje mesto prehitel Marcusa Armstronga (PREMA), nato pa v predzadnjem krogu še Nika Karija za 2. mesto.
LAP 21/22
— Formula 3 (@FIAFormula3) May 12, 2019
The Vipstream effect strikes again! ⚡️ He’s up to second ahead of Kari
Shwartzman also displaces Armstrong behind for P4#SpanishGP 🇪🇸 #F3 pic.twitter.com/mbjNfvoXN5
Prav nihče pa ni mogel ustaviti Jehana Daruvale, ki je PREMI po zmagoslavju Shwartzmana na glavni dirki prinesel še zmago na sprint dirki.
Robert Shwartzman po dirkah v Španiji tako vodi za 13 točk pred Lundgaardom, PREMA Racing pa za 32 točk pred ekipo ART Grand Prix.
Celotno razvrstitev pa najdete tukaj.