Na 27. GHD Ilirska Bistrica 2021 bo letos nastopila tako rekoč popolna evropska elita v obeh tekmovalnih kategorijah (in njunih skupinah) z vsemi glavnimi favoriti. Povrhu se po tudi za šport nesrečni »covidni« sezoni 2020 v Il. Bistrico vračajo še lani odsotni tekmovalci z zmeraj mikavnimi starodobnimi dirkalniki.

Na seznamu prijavljenih so vozniki iz 10 držav: Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Češke, Francije, Italije, Madžarske, Poljske, Slovaške in Švice.

Razplet v skupni razvrstitvi bi morda lahko skrojil dež

Glavna kandidata za uspeh v skupni razvrstitvi sta seveda Italijana – serijski evropski prvak Simone Faggioli in njegov največji konkurent Christian Merli. A trenutno kaže na to, da bi dirko lahko ponovno začinil dež, kar bo vsekakor prednost za Francoza Sebasitena Petita, ki nastopa v izjemno zmogljivem prototipu s štirikolesnim pogonom (prototipa Faggiolija in Merlija sta gnana le na zadnji kolesni par).

Sebastien Petit je redni gost dirke v Ilirski Bistrici, a prvo zmago je dosegel šele v lanski sezoni. Dež štirikolesnemu pogonu njegovega dirkalnika kajpak ustreza.

Glavni slovenski konkurent za najvišja mesta bo seveda Patrik Zajelšnik, ki se v Ilirski Bistrici že lahko pohvali s stopničkami. Tak dosežek je uspel tudi Vladimirju Stankoviču, ki bo napadal v razredu dvolitrskih formul.

Vladimir Stankovič je v začetku avgusta zanesljivo slavil na Lučinah.

Konkurenca turnih avtomobilov za “obliznit prste”

Med turnimi avtomobili gre največ pričakovati od avstrijskih predstavnikov Karla Schagerla (VW Golf TFSI-R) in lani izjemno prepričjivega Stefana Promoka (Mitsubishi Lancer).

Karl Schagerl serijsko podira rekorde v kategoriji turnih avtomobilov na slovenskih gorskih dirkah.

Tu sta tudi hitra Čeha Dan Michl (Lotus) in Karel Trneny (Škoda Fabia), Poljak “Dubai” (Mitsubishi Lancer), Švicar Ronnie Bratschi (Mitsubishi Lancer), za nameček pa bo bistriški debi dočakal tudi znani Francoz Nicholas Werver (Porsche 911 GT2).

Grudnikovemu Cliu zaradi prednjega pogona najbolj ustreza tekmovalna proga na Gorjancih. Kako se bo letos znašel v Ilirski Bistrici?

Izmed hrvaških dirkačev bosta najbolj opazno vlogo predvidoma igrala Domagoj Pereković (Mitsubishi Lancer) in Dejan Dimitrijević (Seat Leon), slovenski navijači pa bodo računali predvsem na domačina Milana Bubniča (Lancia Delta) in zmagovalca Gorjancev – Mateja Grudnika (Renault Clio).

Obeta se dramatičen finale Twingov

V konkurenci slovenskega državnega prvenstva bo vodstvo branil Matevž Čuden, posebne omembe pa je vredna končna odločitev v Twingo pokalu, kjer se bodo za naslov prvaka udarili Miha Fabijan, Blaž Cimrmančič in Dejan Krofl, nekaj možnosti pa ima tudi še David Stušek.

Miha Fabijan je v konkurenci Twingov dobil dežni uvod v Tolminu. Za zanesljivo osvojitev naslova prvaka bi mu v Ilirski Bistrici zadoščalo tretje mesto.

V soboto prireditelji načrtujejo tri vožnje za trening (prvo ob 10. uri, druga in tretja pa naj bi si sledili uro po končani prejšnji preizkušnji), v nedeljo, pa se bo prva dirka začela ob 9. uri, druga pa predvidoma ob 13.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj