Foto: Indycar.com
Po tem, ko je bila prva dirka 15. marca v Saint Petersburgu na Floridi tik pred zdajci odpovedana, so se dirkači v elitni motošportni seriji v Združenih državah Amerike danes po našem času ponoči ponovno pognali na stezo.
Sobota na ovalu Texas Motor Speedway je bila napolnjena s presenečenji in novimi pridobitvami. Ena izmed njih je “Aeroscreen”, ki je zelo podoben Halu iz Formule 1. Dirka je bila tudi skrajšana, iz 500 milj na 300.
Na kvalifikacijah je najhitrejši krog postavil lanski prvak Josef Newgarden, s povprečno hitrostjo 215,74 mi/h (347,17 km/h). Takuma Sato, ki je lani štartal z najboljšega položaja, je doživel izlet v ograjo. Ker je bil urnik natrpan, dirkalnika do začetka dirke niso uspeli popraviti.
The green flag is out and #INDYCAR is #BackOnTrack. The #Genesys300 is now underway.
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) June 7, 2020
Watch: https://t.co/rMuieUlBOh#INDYCAR pic.twitter.com/T8VlbICAyh
Newgarden je na začetku držal tempo, a ga je Scott Dixon do prvega postanka uspel prehiteti. Še eno pravilo so dodali pri Indycarju za to prvo dirko: 35 krogov je lahko dirkač naredil z enim kompletom gum pri zeleni zastavi.
Zelo kmalu je sledila prva nesreča, s tem pa varnostni avto. Novinca Rinusa VeeKayja je zaneslo preširoko v drugem ovinku, še en novinec Alex Palou pa se vrtečemu Nizozemcu ni mogel izogniti.
The green flag is back out for #Genesy300 after this incident involving @AlexPalou and @rinusveekay at @TXMotorSpeedway.
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) June 7, 2020
Watch LIVE on @nbc.#Genesys300 // #INDYCAR pic.twitter.com/8N0N6utls9
Če smo v primerjavi s prejšnjimi leti lahko videli dirkanje celo s tremi naenkrat v ovinek, letos tega nismo videli. Zunanja linija je bila čisto brez oprijema, tako da so se vsi držali notranjega dela steze, pa še prehitevanje je bilo oteženo.
Felix Rosenqvist, ki je štartal deveti, je pridobil veliko mest. Malo čez polovico dirke je prehitel Newgardna za drugo mesto – s tem so bili vsi dirkalniki Chip Ganassi Racinga v najboljši deseterici: Dixon 1., Rosenqvist 2. in Ericsson 10. A razlika med prvima dvema je bila čez 10 sekund.
V drugi fazi dirke pa je petkratni prvak doletel na težave dirkačev, ki so bili krog ali dva zadaj. Njegov moštveni kolega se je tako hitro približeval, do zadnjega postanka kakšnih 15 krogov do konca. A zunanja linija je znova zahtevala predčasno zaključitev dirke.
Prav Rosenqvist je z veliko priložnostjo za zmago postal žrtev prometa in dirke je bilo zanj konec. Z reštartom s tremi preostalimi krogi je Dixon brez problemov obstal v vodstvu in zmagal pred Pagenaudom in Newgardnom.
Naslednja dirka sledi 4. julija na cestni progi v Indianapolisu, kjer bodo isti vikend tam tudi dirkači serije NASCAR. Prav tako pa bomo takrat lahko tudi spremljali prvo dirko za svetovno prvenstvo Formule 1 v avstrijskem Spielbergu.