Francoz Adrien Fourmaux se je pridružil Breenu in Greensmithu ter dopolnil M-Sportovo trojico voznikov za celotno kampanjo Svetovnega prvenstva v reliju 2022.
Fourmaux je svojo kariero v reliju začel pred pičlimi petimi leti, od svojega debija leta 2019 pa se je meteorsko vzpenjal. Njegova prva sezona v WRC2 za volanom Fieste Rally2 mu je prinesla dve uvrstitvi na stopničke.
V sezoni 2021 je Fourmaux prestopil v Ford Fiesto WRC na reliju po Hrvaški, kjer je dosegel najboljši rezultat kariere, skupno peto mesto. Razlog za slavje je bil tudi na Safari reliju v Keniji, ko je Fourmaux s prednostjo 4,1 sekunde osvojil svojo prvo etapno zmago v kategoriji WRC. Mladi voznik, ki je v celotni sezoni dosledno dosegal konkurenčne čase, je bil označen za vzhajajočo zvezdo in je na dobri poti, da se poda po stopinjah svojih uspešnih rojakov.
Ker je Fourmaux že od samega začetka intenzivno sodeloval v programu testiranj nove Pume Hybrid Rally1, je v odličnem položaju, da svoj prvi polni program WRC začne v najboljši možni formi.

Sébastien Loeb se vrača v WRC
Ekipi M-Sport se bo pridružil tudi devetkratni svetovni prvak Sébastien Loeb, ki bo nastopil na uvodni dirki svetovnega prvenstva leta 2022. Legendarni francoski voznik bo za volanom Pume Rally1 sedel na reliju Monte Carlo 2022, na katerem je doslej zmagal že sedemkrat.
Loeb je kot stalni tekmovalec z vrhunskimi dosežki na vseh podlagah na novo spisal knjige rekordov svetovnega prvenstva v reliju. Po zadnjem naslovu se je lotil različnih prvenstev. V svoji zadnji avanturi WRC je Loeb združil moči s sovoznico Isabelle Galmiche.
M-Sport ima bogato zgodovino uspehov v WRC s skupno sedmimi naslovi svetovnega prvaka v reliju, 61 skupnimi zmagami, 239 stopničkami in rekordnimi 268 zaporednimi uvrstitvami z osvojenimi točkami.

Malcolm Wilson, direktor M-Sport: “Začetek sezone, v kateri veljajo novi predpisi WRC, s tako močno zasedbo je nekaj, na kar sem zelo ponosen, in kaže na prepričanost teh fantov glede novih dirkalnikov Puma Rally1.
Zelo sem ponosen, da je Adrien dobil priložnost nastopanja z nami v celotni sezoni. M-Sport že dolgo razvija mlade voznike in Adrien ni nobena izjema. Sezona 2022 mu daje priložnost, da pokaže, kaj v resnici zmore. Prepričan sem, da bo poskrbel za nekaj navdušujočih predstav.
Glede Seba sem bil že leta 2005 blizu sklenitve pogodbe z njim, vendar nam takrat žal ni uspelo uresničiti tega cilja. Po uvedbi novih predpisov za kategorijo Rally1 2022 in po pogovorih z Red Bullom sva se oba obrnila na Seba, da bi ugotovila, ali bi ga morda zanimala vrnitev in preizkus novih dirkalnikov – bil je za, preizkusil jih je in zdaj lahko rečemo, da se bo prihodnje leto pridružil ekipi! Fantastično je, da lahko v M-Sport pripeljemo tako izkušenega voznika, in ne dvomim, da je še vedno sposoben dosegati fantastične rezultate in biti mentor našim drugim voznikom. Sicer je trajalo več kot 16 let, da se je ta dogovor uresničil, a je lepo videti, da se je to končno le zgodilo!”
Adrien Fourmaux je povedal: “Čaka me cela sezona z dirkalnikom M-Sport Ford Puma Hybrid Rally 1, ki ga je užitek voziti. Na to sem zelo ponosen, to je zame zelo pomemben trenutek, še posebej ko se spomnim, da sem reli odkrival z M-Sport Fiesto R2J leta 2017.”
Sébastien Loeb, je povedal: “Vesel sem, da zdaj sodelujem z M-Sportom, čeprav sem se od začetka svoje kariere boril proti Fordu, vendar sem Malcolma vedno poznal kot nekoga, ki je zelo povezan s svojo ekipo in je strasten do relija, vedno sva imela dobre odnose.
Užitek je bilo odkriti novo tehnologijo, ki odlikuje dirkalnik Puma Rally1. Mislim, da je precej podobna avtomobilom iz leta 2017, a je dodan hibridni sistem. Zaradi tega je uporaba nekoliko zahtevnejša in vznemirljivo je, da lahko v vozilu upravljamo nekaj novega. Ko sem testiral dirkalnik, sem bil navdušen nad tem, kako dobro je uravnotežen in kako zmogljiv je s hibridnim sistemom, res sem užival.
Všeč mi je, kar počnem, vedno uživam v vožnji, a ko nastopim na dirki WRC, je to preprosto neverjeten občutek. To je nekaj, v čemer zelo uživam. Mislim, da sem lahko še vedno konkurenčen, čeprav Monte Carlo morda ni najlažja dirka za začetek z ekipo, saj so tam lahko zapleteni pogoji. Na ta reli imam nekaj lepih spominov in na njem je vedno neverjetno vzdušje.”