Mnenjska raziskava o okolju in električni mobilnosti v Evropi, ki jo je minulega avgusta izvedla agencija Ipsos, je pokazala, da je 62 odstotkov Evropejcev že spremenilo svoje navade v prid boja proti onesnaževanju.

Obeti za električno mobilnost v Evropi

Razvoj načinov prevoza z manjšimi izpusti CO2 je v boju proti podnebnim spremembam nepogrešljiv. Elektrifikacija je očitno pomemben del tega procesa. Osem od desetih prebivalcev Evrope si želi, da bi v prihodnjih desetih letih prevladala vozila z električnim ali hibridnim pogonom. Združevanje okoljskih prizadevanj z željo po zmanjšanju porabe denarja za avtomobil je formula za zmago. Kljub temu je prehajanje na električno mobilnost še vedno počasno.

Previsok strošek nakupa, omejen doseg ter možnosti in trajanje polnjenja so glavni zadržki, ki Evropejce danes odvračajo od koraka, s katerim bi povsem sprejeli in izkoristili električno mobilnost. Več kot polovica jih pričakuje, da bodo proizvajalci avtomobilov ponudili cenovno ugodnejše električne avtomobile.

Toda, kako zasnovati cenovno ugoden električen avto, ki ustreza današnjim in jutrišnjim potrebam kupcev? Na to vprašanje želi ponuditi odgovor Dacia, ki je zasnovala električen model, ki je cenovno najbolj dosegljiv v Evropi. Spring je v osmih mesecih po Evropi nabral že skoraj 40.000 naročil.

Več o Springu lahko preberete tukaj.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here