Tekmovalna različica novega hibridnega dirkalnika M-Sport Ford Puma Rally1 je prvič na ogled v novem Fordovem videoposnetku.

V posnetku, ki so ga v celoti posneli v Fordovem montažnem obratu v Craiovi v Romuniji, nastopajo voznik ekipe M-Sport Adrien Fourmaux in sodelavci obrata Ford Craiova, odgovorni za proizvodnjo ‘običajnih’ različic Pume.

M-Sport Ford Puma Rally1 se bo na uvodni dirki sezone – reliju Monte Carlo – januarja 2022 prvič pomerila v svetovnem prvenstvu v reliju.

Ford Puma Hybrid Rally1 pokvari zabavo 

V akcijskem filmu z naslovom “Ford Puma Hybrid Rally1 Crashes the Party”, ki so ga s približno 40-člansko ekipo in igralci posneli v treh dneh, M-Sport Ford Puma Rally1 zaživi v naelektreni nevihti s strelami, nato pa poskrbi za prikaz vožnje po obratu v Craiovi.

Za volanom avta je sedel voznik ekipe M-Sport Ford WRT Adrien Fourmaux in z uporabo klančin in priprav izvede kar nekaj kaskaderskih podvigov.

MSport Ford Puma Rally1

Novi dirkalnik M‑Sport Ford Puma Rally1 gre po stopinjah Ford Fieste WRC, ki je po predstavitvi leta 2017 ekipi zagotovila tri naslove prvaka WRC. Fordov dirkalnik uvaja hibridni pogonski sklop, ki med zaviranjem in speljevanjem zajema energijo in jo shranjuje v 3,9-kWh baterijo, nato pa jo uporabi za večkratno zaporedno do tri sekunde trajajoče povečanje moči s 100 kW-elektromotorjem, ki dopolni zmogljivost 1,6-litrskega bencinskega motorja s turbopolnilnikom.

Puma Rally1 lahko svoj elektrificirani pogonski sklop uporabi tudi za vožnjo z električno energijo skozi mesta in servisna območja med hitrostnimi preizkušnjami. Baterijski sklop je mogoče z zunanjim virom energije na posebnih servisnih točkah med etapami napolniti v približno 25 minutah. Hibridni sistem tehta 95 kg, hlajen je s tekočino in zrakom, nameščen pa je v ‘balistično čvrstem’ ohišju, ki v primeru nezgode vzdrži udarce razbitin in sile.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj