Suzuki je v na slovenske ceste pripeljal tretjo generacijo modela SX4 S-cross, ki ga bo odslej uradno komuniciral zgolj pod imenom S-cross.

Ta model, ki je v prvi generaciji nastopil leta 2013 je nekoč predstavljal celo tretjino prodaje Suzukijevih avtomobilov v Sloveniji.

Nova oblika je podrejena želji, da bi novinec izžareval SUV karakter. Odgovorni ponovno pričakujejo, da bo tako kot doslej večina slovenskih kupcev izbrala štirikolesni pogon Allgrip, ki je zaščitni znak prav vseh modelov tega proizvajalca.

V notranjosti izstopa nov osrednji zaslon, ki v največji dimenziji zdaj meri 9 palcev in ga lahko po novem brezžično povežemo s sistemom Apple Carplay (Android Auto ostaja povezljiv prek kabla).

Novi so tudi materiali oblazinjenja sedežev, mehkejša pa je odslej tudi armatura, ki je bila pri pretekli generaciji povsem plastična.

Za začetek bo na voljo le ena pogonska opcija: 1,4-litrski turbobencinski motor Boosterjet v kombinaciji z blago hibridno tehnologijo (48 V). Tega lahko dopolnjuje 6-stopenjski ročni ali 6-stopenjski samodejni menjalnik. Jeseni 2022 se tej pogonski opciji pridružuje klasični hibrid z večjo baterijo, ki bo plod Suzukijevega razvoja.

Štirikolesni pogon ostaja enak kot doslej – voznik lahko režime delovanja menja z vrtljivim gumbom na sredinski konzoli.

Tu so nove funkcije aktivne varnosti: paket tvorijo sistem za prepoznavanje prometnih znakov, izboljšano zaviranje v sili, sistem za nadzor mrtvih kotov, sistem za zadrževanje vozila v voznem pasu, aktivni tempomat s funkcijo zaustavljanja in speljevanja, nadzor prečnega prometa in 360-stopinjski pogled kamer. Odslej ima S-cross funkcijo e-klica.

Proizvodnja bo še naprej potekala na Madžarskem, slovenski uvoznik pa si v letu 2022 obeta prodajo približno 300 vozil (če bodo to dopuščale težave z dobavami vozil). Cena vstopnega modela znaša 20.455 evrov, za vstopno različico s štirikolesnim pogonom pa je potrebno odšteti vsaj 25.355 evrov.