Prvi rally svetovnega prvenstva na Hrvaškem seveda ni minil brez slovenske udeležbe. Na hitrostnih preizkušnjah so se s časom borile posadke Novak-Cevc in Peljhan-Čar (obe Škoda Fabia R5) ter Premrl-Brešer (Toyota GT86 R3) in Brazda-Tavčar (Ford Fiesta Rally4).
Vse štiri posadke so uspele prevoziti vseh 20 hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 300 kilometrov (z etapami je bil rally dolg kar 1.200 kilometrov) in tako brez večjih težav zapeljale na ciljno rampo. Še največje težave sta v petek imela Aljoša Novak in Jaka Cevc, ki sta po prebitih pnevmatikah in težavah pri menjavi izgubila nekaj dragocenih minut.
Tako sta bila skupno najvišje uvrščena med Slovenci Darko Peljhan in Matej Čar na 30. mestu (15. v razredu RC2). Za legendarnega Peljhana je bil nastop tudi simbolična “nagrada” za 30. obletnico športne kariere, v kateri je nanizal rekordnih šest naslovov slovenskega državnega prvaka.
Dve mesti za posadko Peljhan-Čar sta naposled zaključila Novak in Cevc, posadki Premrl-Brešer in Brazda-Tavčar pa sta z manj zmogljivima dirkalnikoma zasedla skupno 36. in 43. mesto (8. in 11. v razredu RC4).
Poleg tekmovalnega vidika pa so slovensko delegacijo dopolnjevali športni funkcionarji. Pri organizaciji največje dirkaške prireditve na tleh nekdanje skupne države jih je pomagalo kar 117 iz skupno devetih slovenskih društev.
Iz prve roke vam povemo, da je bila ekspertiza slovenskih športnih funkcionarjev, ki kot eni najboljših slovijo po celotni Evropi, takoj opazna. Čeprav njihovo delo zaradi nepričakovano velikega števila gledalcev in ostrih zahtev Fie ni bilo enostavno, so na vseh točkah, kjer smo rally spremljali mi, svoje delo opravili popolnoma brezhibno in s svojo mirnostjo, izkušnjami ter preudarnim ravnanjem naleteli na številne pozitivne komentarje zbranega občinstva.
Hrvaški WRC je medtem na mizo že dobil novo triletno pogodbo, ki zdaj čaka na posluh odgovornih in, tako vsaj upamo, dokončno potrditev.