Ford je družino Fieste obogatil še z različico Active in avto tako opremil z nekaj elementi, ki jih v tem razredu ne vidimo pogosto.
V primerjavi s klasično Fiesto moramo izpostaviti dve ključni razliki: Prvo predstavlja videz, drugo pa podvozje.
Tovrstna Fiesta (na voljo je zgolj v petvratni izvedbi) ima v primerjavi s klasično različico za 18 mm povečan odmik od tal, za 10 mm širše koloteke in po športnih terencih navdahnjeno zunanjost.
Spredaj kraljujeta LED žarometa, ki sta v kompletu z zadnjima na voljo za doplačilo 820 evrov. Letvice maske so obarvane v črno, bolj terensko zasnovan pa je tudi odbijač. Enaka zgodba se nadaljuje tudi zadaj, kjer hitro opazimo temen detajl na sredini ter spremenjen odbijač. Od strani ne moremo zgrešiti posebnih 17-palčnih ALU platišč, posebnih stranic ter strešnih sani.
Medtem, ko stvari v notranjosti avta stojijo povsem enako kot pri klasični različici, pa tega ne moremo trditi za podvozje.
Fiesta Active nagovarja ljudi z aktivnim življenjskim slogom. Tako mora vsaj delno obvladovati tudi zahtevnejše terene … da nas na primer pripelje do dobrega izhodišča za pohodniško turo. Štirikolesni pogon kljub vsemu ni na voljo, ker je ta v Fordovi ponudbi rezerviran za Ecosporta.
Kompromis: Prek gumba na sredinski konzoli lahko prestavimo v poseben način za zahtevnejši teren, ki prilagodi delovanje pogona in asistenčnih sistemov, da bo vozniška naloga opravljena z manj napora. Podvozje je odlično prilagojeno za zahtevnejše naloge, kar se dobro občuti. Zaradi nadgrajenih prednjih blažilnikov predvsem dosti lepše blaži močnejše udarce.
Fiesta Active je lahko zelo zabaven avto. Poleg tega, da je vsestranska, lahko ponudi tudi zelo športno vozno izkušnjo. Z drugačno konfiguracijo podvozja na asfaltu nismo izgubili odličnih voznih lastnosti, ki sicer veljajo za zaščitni znak tega modela. Volan je še naprej zares neposreden.
Kljub vsemu ugibamo, da bo tudi Fiesta Active največ kilometrov naredila v mestu. Šeststopenjski samodejni menjalnik je pravi balzam za vožnjo v mestni gneči. Je zelo uglajen in skoraj neopazen, prestavna razmerja so dobra, tako pa skupaj s turbobencinskim trivaljnikom zelo lepo sodelujeta.
Tudi 125 “konjev”, kolikor jih pod pokrovom motorja skriva ta avto, je v resnici povsem dovolj, morda je za to številko nekoliko visoka zgolj poraba, ki je na našem testnem krogu znašala 7,2 litra, kar je nekoliko več v primerjavi s primerljivi tekmeci in natanko 1,2 litra več v primerjavi z identično Fiesto Active z ročnim menjalnikom. Presodite o smotrnosti izbire.
Na razpolago imamo torej vse znane kvalitete Fieste, ki jim lahko dodamo še blag terenski paket. Tak razumno opremljen avto je s popustom na voljo za približno 21.000 evrov. Če želite v prtljažnik naložiti še gorsko kolo, pa Ford ponuja tudi tovrstno opremljenega Focusa.
Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost
- Cenik
- Cena vstopnega modela s popustom na financiranje: 11.830 evrov
- Cena testnega vozila s popustom na financiranje: 21.080 evrov
- Motor: 998 ccm, turbobencinski, trivaljni
- Največja moč: 92 kW/125 KM (6000 vrt./min)
- Največji navor: 170 Nm (1500-4500 vrt./min)
- Pogon: dvokolesni, na prednji par
- Menjalnik: 6-stopenjski samodejni
- Čas pospeška 0-100 km/h: 10,4 s
- Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 7,2 l/100 km
- Prostornina prtljažnika: 311 l
- Dolžina vozila: 406,8 cm
- Širina vozila: 175,6 cm
- Višina vozila: 149,8 cm
- Medosna razdalja: 249,3 cm
Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.
Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.