Novi Hyundai i20 je v primerjavi s svojim predhodnikom velik korak naprej na vseh najpomembnejših področjih, še posebej pa smo se razveselili ugotovitve, da so pri korejski znamki resnično veliko pozornosti začeli posvečati voznim lastnostim – tistim dinamičnim, ki karakterju tega avtomobila prav lepo pristojijo.

Po dolgem času smo preizkusili avto, ki ni električen, niti hibrid. Je čisto “navaden” turbo bencinar.

Z oblikovnega vidika se je Hyundai z zadnjo generacijo vozil “snel z verige”. Ne le, da vsak nov model te znamke oblikovno izstopa, tudi med seboj si modeli znotraj ponudbene palete niso preveč podobni. Za razliko od večine znamk, ki se strogo držijo svojega oblikovnega jezika, je pri Hyundaiju moč čutiti več oblikovalske svobode.

Gre za tretjo generacijo tega modela, ki je luč sveta prvič ugledal leta 2008.

Od predhodnika je novinec daljši in širši, na področju prostornosti pa je še posebej pomemben prirastek pri medosni razdalji, saj so s tem pridobili potniki na zadnji klopi. Prtljažni prostor nudi skupno 352 litrov prostora, kar je v tem razredu še naprej nekako povprečno, saj tisti najbolj prostorni modeli že pogledujejo proti številki 400.

Za nameček se je prostornost v potniški kabini povečala tudi na račun bolj trdnih in s tem bolj kompaktnih materialov. Tanjši so sedeži, enako pa velja tudi za armaturno ploščo.

Nujne informacije za vožnjo spremljamo na digitalnih merilnikih pred voznikom. Novost predstavlja tudi 10-pačni zaslon na sredini, ki postreže s posodobljeno programsko opremo. Slednji nudi eno najboljših uporabniških izkušenj med primerljivimi vozili, saj je zelo preprost za uporabo, pregleden, hitro odziven in nudi zelo bogat nabor funkcij. Ena najboljših je možnost brezžične povezave s sistemoma Apple Carplay in Android Auto.

Za pogon našega testnega avtomobila je skrbel prisilno polnjeni bencinski trivaljnik litrske prostornine v šibkejši izmed dveh različic. Ta razpolaga s 73 kW (100 KM) moči, ki po našem mnenju popolnoma zadosti povprečni dnevni rabi tudi tedaj, ko avto bolj obremenimo.

Motor je v preizkušeni kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom tudi zadovoljivo varčen. Sami smo na našem testnem krogu zabeležili porabo 5,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar je med boljšimi rezultati v tem avtomobilskem segmentu.

Sama vožnja je ukrojena po meri voznikov, ki si želijo dinamike. Pravzaprav lahko celo govorimo, da je odslej i20 član družine najbolj dinamičnih modelov svojega segmenta. Všeč sta nam natančnost krmiljenja in čvrstost podvozja, a ne za ceno neudobne vožnje.

Nova generacija modela i20 je prvič na voljo z naborom varnostnih sistemov, združenih pod oznako Hyundai SmartSense, ki vključuje tudi aktivni radarski tempomat s podporo navigacijskega sistema in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

i20 torej nastopa v segmentu, ki je danes vsaj malo v nemilosti kupcev, saj ga izpodrivajo primerljivo veliki križanci. A proti slednjim ima ta “klasična” kombilimuzina še naprej močnega aduta, ki bo zaigral predvsem po notah tistih, ki si želite več igrivosti za volanom.

Avtoportretove ocene (1 = slabo, 5 = odlično):

Počutje v potniški kabini: 4
Intuitivnost infozabavnih sistemov: 4,5
Prostornost: 3,5
Varčnost: 4
Delovanje in naprednost asistenčnih sistemov: 4
Zvočna zatesnitev: 4
Udobje pri vsakdanji vožnji: 4
Užitek pri dinamični vožnji: 4,5

Skupna ocena: 4,1

Zakaj kupiti: Vozna dinamika močno prekaša križance

Se z našimi ocenami ne strinjate? Je vaša izkušnja drugačna?

Zapišite svoje mnenje v komentar ali nam pišite na Avtoportretovih družbenih omrežjih. Se že veselimo debate. 😉👍

Hyundai i20, 1.0 T-GDI Impression

  • Cena vstopnega hibrida po ceniku s popustom: 12.990 evrov
  • Cena testnega modela po ceniku s popustom: 19.440 evrov
  • CENIK
  • Bencinski motor: 998 ccm, turbobencinski, trivaljni
  • Največja moč bencinskega motorja: 73,5 kW/100 KM (4.500-6.000 vrt./min)
  • Največji navor bencinskega motorja: 175 Nm (1.500-4.000 vrt./min)
  • Pogon: dvokolesni, na prednji par
  • Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
  • Največja hitrost: 188 km/h
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 5,5 l/100 km
  • Zavore: kolutne (spredaj in zadaj)
  • Emisije CO2 (po WLTP): 115-139 g/km
  • Emisijska stopnja: Euro 6d
  • Število sedežev: 5
  • Prostornina prtljažnika: 352/1.165 l
  • Dolžina vozila: 4.040 mm
  • Širina vozila: 1.775 mm
  • Višina vozila: 1.450 mm
  • Medosna razdalja: 2.580 mm
  • Posoda za gorivo: 40 l
  • Masa vozila: 1.140 kg
  • Maksimalna vlečna obremenitev: 1.110 kg (z zavoro), 450 kg (brez zavore)

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here