Nekateri vozniki – sploh tisti, ki nam naš avto ne pomeni zgolj prevoznega sredstva – si želimo voziti s stilom. Tudi če avta ne žene najbolj zmogljiv motor iz ponudbe, so estetski športni dodatki vedno dobrodošli.
S tem naš jekleni konjiček vsaj malo izstopa iz sivine povprečja. Dejstvo, ki bo z leti postalo še pomembnejše: roko na srce – električni avtomobili so si po vozni izkušnji še veliko bolj podobni med seboj.

Zato večina proizvajalcev nudi posebne različice svojih vozil, namenjene tistim, ki si želijo športno privlačnega, a vsakodnevno uporabnega in ekonomsko vzdržnega avtomobila. Hyundai je svojim nadel oznako N line.

Tule je konkreten primer:
Gre za Tucsona, ki ga žene razmeroma šibak in varčen 1,6-litrski turbodizelski motor. Ta zmore 100 kilovatov, oziroma 136 “konjskih moči”, dopolnjujeta pa ga 7-stopenjski samodejni menjalnik ter stalni štirikolesni pogon.
Paket, ki je v tovrstnem kompaktnem športnem terencu zelo “družinski”. A mame in očetje z nekoliko več želje po drznosti in, če hočete, humorju, bodo cenili sledeče:

Na zunaj vam pokažemo:
- športen prednji odbijač,
- N Line masko,
- črni ogledali,
- N Line oznake na blatnikih,
- posebna 19-palčna ALU platišča,
- športen zadnji odbijač
- in spojler.

Znotraj pa:
- športne sedeže z oznako N,
- srednji del armature v usnju,
- usnjeno prestavno ročico,
- rdeče šive
- in aluminijaste stopalke.
Nas sprašujete, ali ima vse skupaj smisel? Izvedeli boste iz prve roke. Poznamo namreč “fotra”, ki se s takim Tucsonom že kar nekaj časa vozi.
Prvaku pač ne gre oporekati. Naj dodamo samo še podatek o porabi, ki se je med našim testom gibala okoli 7 litrov, na našem testnem krogu pa smo zabeležili natanko 7,7 litra.

N line dodatki so pri Tucsonu na voljo z vsakim nivojem opreme, njihova cena pa se giba med 1.400 in 2.300 evri. Na takšnem Tucsonu z najvišjim nivojem opreme Impression, boste zanje odšteli 1.400 evrov, skupna cena našega testnega vozila s kopico dodatne opreme pa znaša 39.830 evrov.

Tucson 1,6 CRDi Impression N line
- Cena testnega vozila z dodatno opremo (vključenih 3.500 eur popusta): 39.830 evrov
- Motor: 1598 ccm, turbodizelski, štirivaljni
- Največja moč: 100 kW/136 KM (4000 vrt./min)
- Največji navor: 320 Nm (2000-2250 vrt./min)
- Pogon: stalni štirikolesni
- Menjalnik: 7-stopenjski samodejni
- Čas pospeška 0-100 km/h: 12 s
- Največja hitrost: 180 km/h
- Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 7,7 l/100 km
- Prostornina prtljažnika: 459 l/1.503 l
- Dolžina vozila: 448,0 cm
- Širina vozila: 185,0 cm
- Višina vozila: 164,5 cm
- Medosna razdalja: 267,0 cm
Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.
Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.