Testni floti Avtoportreta se je pridružil terensko navdahnjeni Ford Focus, ki nosi dodatno oznako “Active”. Vabljeni k zastavljanju vprašanj. 🙂

Focus Active je na voljo kot petvratna kombilimuzina ali karavan z večjim odmikom od tal in posebno konfiguracijo podvozja. Na zunaj ga boste od klasične različice ločili po prednji maski s črno obrobo, strešnih nosilcih, stranskih bočnih oblogah ter unikatnih platiščih. Na voljo sta dve posebni barvi karoserije, Focus Active pa je že serijsko opremljen s prednjima meglenkama v LED tehnologiji.

Podvozje Focusa Active je v primerjavi s klasično različico dvignjeno, in sicer za 30 mm spredaj in 34 mm zadaj. Podvozje je nekoliko bolj “heavy duty”, saj so amortizerji prilagojeni zahtevnejšim podlagam. Vsi Focusi v izvedbah Active se ponašajo z neodvisnim vzmetenjem zadaj.

Poleg osnovnih, ki jih najdemo že v klasični različici Focusa, ima Active še dva dodatna vozna programa – “slippery” (za vožnjo po spolzkih podlagah) in “trail” (za vožnjo po makadamu).

V notranjosti v primerjavi s klasično različico ni bistvenih sprememb. Sedežni paketi so lahko delno usnjeni – lahko z modrimi šivi.

Izbira pogonskih sklopov vključuje Fordove 1,0- in 1,5-litrske bencinske motorje EcoBoost z močjo do 134 kW (182 KM) ter Fordove 1,5- in 2,0-litrske dizelske motorje EcoBlue z močjo do 110 kW (150 KM), ki jih lahko dopolnjujeta šeststopenjski ročni ali osemstopenjski samodejni menjalnik.

Focus Active je tretji član Fordove nove družine ‘crossoverjev’ Active, v kateri se je pridružil modeloma Fiesta Active in KA+ Active. Fordovi trgovci že sprejemajo naročila za novinca, ki ga izdelujejo v Fordovem obratu v Saarlouisu v Nemčiji. Na slovenskem trgu bo tak Focus na voljo za vsaj 21.220 evrov (v kombilimuzinski različici z že vključenim popustom), oz. za vsaj 21.860 evrov (za karavana).

Na testu: Ford Focus 2.0 EcoBlue Active Business (karavan)

  • Cenik
  • Cena vozila brez dodatne opreme: 28.730 evrov (vključenih 2.700 evrov popusta)
  • Cena testnega vozila z dodatno opremo: 34.920 (vključenih 2.700 evrov popusta)
  • Motor: 1996 ccm, turbodizelski, štirivaljni vrstni
  • Največja moč: 110 kW/150 KM (3500 vrt./min)
  • Največji navor: 370 Nm (2000 vrt./min)
  • Pogon: Dvokolesni, na prednji par
  • Menjalnik: Osemstopenjski, samodejni
  • Končna hitrost: 203 km/h
  • Čas pospeška 0-100 km/h: 9,5 s
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 5,5 l/100 km
  • Izpust CO2: 119 g/km
  • Prostornina prtljažnika: 608/1653 l
  • Dolžina vozila: 469,3 cm
  • Širina vozila: 182,5 cm
  • Višina vozila: 153,2 cm
  • Medosna razdalja: 270,0 cm
  • Masa praznega vozila: 1559 kg
  • Dovoljena skupna masa: 2105 kg
  • Volumen rezervoarja za gorivo: 52 l

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilih @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here