Nova celostna podoba Dacie bi naj bolje predstavljala znamko, ki bo v prihodnje moderna in vse bolj digitalizirana. Čeprav gre za povsem novo podobo, ostaja znamka zvesta svoji filozofiji – še vedno lahko od nje pričakujemo preproste in robustne avtomobile po sprejemljivih cenah.

Razkrit je nov logotip, zaščitni znak in barvna paleta. Primarna barva je »kaki zelena«, sekundarne barve pa so še “kaki temna”, terakota in peščena. Vse predstavljajo povezanost z naravo, kjer modeli Dacie kot je ikonični Duster še posebej zaživijo. Naravnim barvam bo delala družbo še svetlo oranžna – ta naj bi simbolizirala tehnološko plat znamke.

Logotip in zaščitni znak sta oblikovana v minimalističnem stilu, a hkrati izražata robustni in odločni karakter Dacie. Nov znak je simetričen, predstavlja pa povezani črki D in C, ki skupaj tvorita simbol verige in močne naveze. V enakem slogu je tudi logotip, v katerem je izpisano celotno ime znamke.

V začetku tega leta smo sicer že bili deležni vpogleda v novo vizualno naravnanost znamke, ko so pri Daciji predstavili konceptno vozilo Dacia Bigster. Ta je z novo podobo izgledal zelo skladno in moderno, zato se veselimo, ko »preporod« doživeli tudi serijski modeli.

Uvajanje nove celostne podobe romunske znamke se je začelo ta mesec, prodajna in servisna mesta pa bi svojo preobleko morala dobiti do začetka leta 2022. Na novih vozilih pa lahko pričakujemo posodobljeno podobo v drugi polovici prihodnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here