Renault Megane R.S. Trophy-R je na 20,600 km dolgem krogu Nürburgring Nordschleife dosegel nov rekord razreda serijskih avtomobilov s pogonom na prednji kolesi, 07:40,100, in čas 07:45,389 na uradnem celotnem krogu, dolgem 20,832 km.

V primerjavi z različico Trophy ima Trophy-R enak motor z močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za 130 kg), prirejena aerodinamika in še bolj dirkaško nastavljeno podvozje. Renault Sport je imel podporo partnerjev: podjetja Akrapovič za izpušni sistem, Brembo za zavore, Bridgestone za pnevmatike, Öhlins za blažilnike in Sabelt za školjkaste športne sedeže.

Renault Megane R.S. Trophy-R bo naprodaj pred koncem leta 2019 kot posebna serija, ki bo omejena na nekaj sto primerkov, javnosti pa bo prvič predstavljen ob robu letošnje dirke formule 1 za VN Monaka, ko ga bosta vozila dirkača Renaultovega moštva Formule 1 Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg.

Že četrti Renaultov rekord na Nürburgringu

Zgodba o Renaultu Megane R.S. in »Ringu« se je začela leta 2008 s prvim rekordom v razredu serijskih avtomobilov s prednjim pogonom, ko je Megane R.S. R26.R krog prevozil v 8 minutah in 17 sekundah.

Ta rekord je tri leta kasneje (2011) s časom 8′ 07” 97  potolkel Megane R.S. Trophy druge generacije, ki ga je vozil razvojni voznik Laurent Hurgon. On je leta 2014 z različico Megane III R.S. Trophy R ta rekord prvikrat potisnil pod mejo 8 minut (7′ 54” 36).

Hurgon je bil tudi voznik, ki je z najnovejšo generacijo modela Megane R.S. Trophy-R dosegel najnovejši mejnik tega lova na rekorde, v katerem pridobitev vsake nove sekunde postaja vedno težje dosegljiva.

Lestvica rekordov v razredu športnih kombilimuzin:

  1. Renault Megane R.S. Trophy-R – 7:40,1
  2. Honda Civic Type R – 7:43,8
  3. Volkswagen Golf GTI Clubsport S – 7:47,2
  4. Honda Civic Type R – 7:50,6
  5. Renault Megane RS 275 Trophy-R – 7:54,4
  6. SEAT Leon Cupra – 7:58,4
  7. Ford Focus RS – 8:06,3
  8. Renault Megane RS Trophy – 8:08,0
  9. Renault Megane RS R26.R – 8:16,9
  10. Ford Focus RS – 8:26,0

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj