Megane R.S. Ultime, zadnji model z oznako Renault Sport, je najnovejši produkt strokovnega znanja, ki se je v minulih 20 letih nakopičilo v projektnih pisarnah in delavnicah Renault Sport v mestu Les Ulis na jugozahodnem obrobju Pariza.

Laurent Hurgon, testni voznik te enote, skozi niz modelov Renault Sport pripoveduje o tem priljubljenem športnem oddelku, ki bo odslej deloval pod blagovno znamko Alpine.

Ponudba modelov Renault Sport se je od Spiderja naglo razširila do Megana 3 R.S.

Netipičen Spider za začetek

Spodbujeni s prodajnim uspehom modela Clio Williams so pri Renault Sportu razvili projekt »W94«, ki je ob predstavitvi leta 1995 na avtomobilski razstavi v Ženevi presenetil javnost. Resnično netipično cestno vozilo Spider Renault Sport, je pomenilo pravo senzacijo.

Ta dvosedežni roadster z aluminijasto šasijo in sredinsko zadaj nameščenim motorjem, ki so ga izdelovali v tovarni Alpine v Dieppu od leta 1995 do leta 1999, je bil pravi manifest.

Spider je bil prvi cestni model z besedno zvezo Renault Sport v imenu in je pustil pečat v zgodovini športnih avtomobilov znamke.

Nadaljevanje s Cliom in Meganom

Leta 2000 je nastal Clio R.S., ki je temeljil na serijskem modelu Clio 2, in je s poudarjeno diskretnim videzom ponudil celo boljše zmogljivosti kot Clio Williams. Tudi modela Clio 3 in Clio 4 sta dobila svoji različici Renault Sport, vendar se je v spomin vseh najbolj zapisal osupljivi Clio V6, ki je prišel istega leta kot Clio 2 R.S. Clio V6 je imel sredinsko-zadaj nameščen motor z močjo 230 KM. Ta »enfant terrible« je postal objekt poželenja zbirateljev, ki lahko danes stane tudi okrog 100.000 evrov.

Ekipe strokovnjakov Renault Sport s sedežem v mestu Les Ulis jugozahodno od Pariza so se kmalu posvetile modelu Mégane.

Z mišičastimi blatniki in sredinsko-zadaj nameščenim motorjem z močjo 230 KM je Clio V6 danes zelo zaželen med zbiratelji.

Rekordi

Prvi rekord na Nürburgringu je dosegel Vincent Bayle leta 2008 za volanom modela R26R. Nato je to delo prevzel Laurent Hurgon in dosegel tri nove rekorde: leta 2011 z Meganom 3 Trophy, leta 2014 z Meganom 3 Trophy-R in leta 2019 z Meganom 4 Trophy-R. Rekordi so bili postavljeni tudi na drugih, prav tako legendarnih dirkališčih, kot sta Spa in Suzuka.

Megane R26R je bil prvi avtomobil Renault Sporta, ki je dosegel rekord na Nürburgringu.

Ker je Renault Sport Cars 1. maja 2021 postal Alpine Cars, je Megane R.S. Ultime zadnji del opusa z oznako R.S. Ta, januarja 2023 predstavljena posebna serija ponuja celoten razpon strokovnega znanja Renault Sport, vključno s prednjo premo z neodvisno krmilno osjo, znižanim podvozjem Cup, hidravličnimi blokadami hoda obes in sistemom krmiljenja vseh štirih koles. Ta posebna serija je omejena na 1.976 oštevilčenih primerkov (kot poklon letu ustanovitve Renault Sport), ki imajo posebne oznake s podpisom Laurenta Hurgona.

Podpis Laurenta Hurgona je v vsakem od 1976 primerkov posebne serije Megane R.S.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj