Megane R.S. Ultime, zadnji model z oznako Renault Sport, je najnovejši produkt strokovnega znanja, ki se je v minulih 20 letih nakopičilo v projektnih pisarnah in delavnicah Renault Sport v mestu Les Ulis na jugozahodnem obrobju Pariza.
Laurent Hurgon, testni voznik te enote, skozi niz modelov Renault Sport pripoveduje o tem priljubljenem športnem oddelku, ki bo odslej deloval pod blagovno znamko Alpine.

Netipičen Spider za začetek
Spodbujeni s prodajnim uspehom modela Clio Williams so pri Renault Sportu razvili projekt »W94«, ki je ob predstavitvi leta 1995 na avtomobilski razstavi v Ženevi presenetil javnost. Resnično netipično cestno vozilo Spider Renault Sport, je pomenilo pravo senzacijo.
Ta dvosedežni roadster z aluminijasto šasijo in sredinsko zadaj nameščenim motorjem, ki so ga izdelovali v tovarni Alpine v Dieppu od leta 1995 do leta 1999, je bil pravi manifest.

Nadaljevanje s Cliom in Meganom
Leta 2000 je nastal Clio R.S., ki je temeljil na serijskem modelu Clio 2, in je s poudarjeno diskretnim videzom ponudil celo boljše zmogljivosti kot Clio Williams. Tudi modela Clio 3 in Clio 4 sta dobila svoji različici Renault Sport, vendar se je v spomin vseh najbolj zapisal osupljivi Clio V6, ki je prišel istega leta kot Clio 2 R.S. Clio V6 je imel sredinsko-zadaj nameščen motor z močjo 230 KM. Ta »enfant terrible« je postal objekt poželenja zbirateljev, ki lahko danes stane tudi okrog 100.000 evrov.
Ekipe strokovnjakov Renault Sport s sedežem v mestu Les Ulis jugozahodno od Pariza so se kmalu posvetile modelu Mégane.

Rekordi
Prvi rekord na Nürburgringu je dosegel Vincent Bayle leta 2008 za volanom modela R26R. Nato je to delo prevzel Laurent Hurgon in dosegel tri nove rekorde: leta 2011 z Meganom 3 Trophy, leta 2014 z Meganom 3 Trophy-R in leta 2019 z Meganom 4 Trophy-R. Rekordi so bili postavljeni tudi na drugih, prav tako legendarnih dirkališčih, kot sta Spa in Suzuka.

Ker je Renault Sport Cars 1. maja 2021 postal Alpine Cars, je Megane R.S. Ultime zadnji del opusa z oznako R.S. Ta, januarja 2023 predstavljena posebna serija ponuja celoten razpon strokovnega znanja Renault Sport, vključno s prednjo premo z neodvisno krmilno osjo, znižanim podvozjem Cup, hidravličnimi blokadami hoda obes in sistemom krmiljenja vseh štirih koles. Ta posebna serija je omejena na 1.976 oštevilčenih primerkov (kot poklon letu ustanovitve Renault Sport), ki imajo posebne oznake s podpisom Laurenta Hurgona.























