Letos se je prvič zgodilo, da je večina predstavljenih Audijevih avtomobilov električnih, do leta 2025 pa želi nemški proizvajalec svojo ponudbo razširiti na več kot 20 električnih modelov.
Ob porastu trenda se pri znamki zavedajo tudi morebitnih infrastrukturnih ovir v prihodnjih letih. Zato so predstavili koncept hitrih polnilnih postaj, ki ne naslavlja zgolj težav infrastrukture, temveč prikazuje tudi Audijevo vizijo premijskega polnjenja električnih avtomobilov tistih, ki doma nimajo svoje polnilnice.
Hitre polnilne postaje bi bilo mogoče rezervirati vnaprej, poleg polnjenja pa bi omogočale tudi kvalitetno preživljanje časa čakanja – v posebnih premijskih salonih za goste.

Polnilna postaja na predstavljenem konceptu vsebuje tri module in šest polnilnih enot, ki za hrambo energije uporabljajo litij-ionske baterije s skupno kapaciteto 2,45 MWh. Uporabljene so baterije, ki so v osebnih vozilih že odslužile svojemu namenu, za potrebe Audijeve hitre polnilnice pa se lahko ponovno uporabijo. Ob 400-voltni arhitekturi postaja omogoča polnjenje z do 300 kW, na primer Audijevega športnika e-trona GT, ki omogoča polnjenje z močjo do 270 kW, bi na takšni polnilnici lahko od 5 do 80 % v idealnih pogojih napolnili v 23 minutah.
Polnjenje shrambe bi predvidoma potekalo v nočnem času z močjo 11 kW, podnevi pa bi pri polnjenju pomagale tudi sončne celice na strehi polnilne postaje. Zaradi tega je potreba po zahtevni infrastrukturi manjša, posledično so pa nižji tudi stroški.
Pri Audiju še trenutno potekajo pogovori s potencialnimi partnerji in dogovori glede izbire lokacije. Prve testne polnilnice v Nemčiji bi naj začele delovati v drugi polovici letošnjega leta, v začetni fazi pa bo Audi omogočal polnjenje tudi ostalih znamk električnih avtomobilov.