Ljubitelji električnih vozil, pripnite si varnostne pasove in zadržite sapo. Renault je v Slovenijo pripeljal novo generacijo najbolj priljubljenega električnega avtomobila v Evropi.

Renault ZOE | ključne novosti:

Zunanjost:

  • mere so ostale enake kot pri predhodniku
  • opcijsko “full-LED” prednji žarometi
  • LED zadnji žarometi
  • LED meglenke z novim dizajnom
  • dinamični smerokaz zadaj
  • nove odprtine na odbijaču
  • več kromiranih elementov
  • radar in parkirni senzorji so skriti v maski
  • nova platišča (15-17 palcev)
  • 2 novi barvi: modra in bela

Notranjost:

  • mehkejši materiali na armaturi
  • uporaba recikliranih materialov
  • nova prestavna ročica
  • nova stikala za upravljanje s klimo
  • izboljšana zvočna izolacija
  • 10-palčni zaslon pred voznikom (različni načini prikaza)

Multimedija:

  • nov 9,3-palčni zaslon na dotik (podoben kot v Cliu)
  • nekaj dodatnih prikazov za nadzor električnega pogona
  • prikaz razpoložljivih polnilnic v navigaciji
  • neprestana povezanost s spletom
  • aplikacija My Renault: omogoča upravljanje polnjenja, nastavitve predogrevanja in iskanje prostih polnilnih postaj

Motor: 

  • 2 različici:
    • R110: 80 kW/108 KM
    • R135: 100 kW/135 KM

Baterija in predviden doseg:

  • kapaciteta: 52 kWh (prejšnja generacija: 41 kWh)
  • doseg po WLTP: 395 km
  • dimenzije baterije so ostale enake (večja gostota celic)

Polnjenje:

  • enosmerni tok (DC): do 50 kW
  • izmenični tok (AC): do 22 kW
  • domača polnilna postaja: do 7 kW
  • običajna domača vtičnica: do 2 kW

Razpoložljivi asistenčni sistemi:

  • zaviranje v sili
  • nadzor mrtvega kota
  • prepoznavanje prometnih znakov
  • ohranjanje voznega pasu
  • opozarjanje pred zapustitvijo voznega pasu
  • samodejna zavora (“auto hold”)
  • samodejni preklop dolgih luči
  • parkirni asistent
  • senzorji na vseh straneh vozila

Vožnja:

  • 2 načina vožnje: D (blaga rekuperacija) ali B (močna rekuperacija)
  • odslej električna ročna zavora
  • zadaj ni več “bobnov” pač pa kolutne zavore

Cena:

  • Opcija 1 (najem):
    • od 159 evrov na mesec (brez servisov in zavarovanja)
    • letna omejitev kilometrov: 10.000
  • Opcija 2 (nakup z lastništvom baterije):
    • od 32.690 evrov, oziroma 22.190 evrov (s popustom 3.000 evrov in subvencijo Eko sklada 7.500 evrov)
  • Opcija 3 (nakup brez lastništva baterije):
    • cena nižja za 8.300 evrov
    • najem baterije od 74 do 124 evrov na mesec (odvisno od števila prevoženih kilometrov)
  • CENIK

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • 500-550 vozil na voljo za Slovenijo in Hrvaško
  • večina vozil se bo prodala v Sloveniji

Ozadje:

Renault je doslej na svetovnih trgih prodal več kot 160.000 električnih vozil, prodaja pa se vsako leto povečuje za dodatnih 50 odstotkov. Ne čudi, da pri francoskem proizvajalcu torej veliko stavijo na izkušnje, saj so bili s svojim partnerjem iz alianse eni izmed pionirjev e-mobilnosti za (vsaj razmeroma) množično uporabo.

Zgodovina:

Gre za drugo generacijo ali tretjo različico modela ZOE. Ta električni kompaktni avtomobil je bil javnosti prvič predstavljen leta 2012, tedaj z baterijo skromne kapacitete, ki je omogočala zgolj dobrih 100 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Leta 2016 je napočil čas za prvo posodobitev. Glavno novost je predstavljala povečana baterija, ki je že imela kapaciteto 41 kWh, doseg pa je sorazmerno s povečanjem narasel na približno 300 kilometrov. Če je leta 2016 videz vozila ostal domala enak, pa je z novo generacijo ZOE prejel tudi obsežen “facelift”.

Načrti za prihodnost:

Renault je svoje EV ambicije podkrepil v več kot milijardnimi investicijami v razvojni center. Če bo šlo vse po načrtih, bo do leta 2022 elektrificirana že polovica njegove prodajne palete, kupci pa bodo lahko izbirali med osmimi različnimi (popolnoma) električnimi modeli.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj