Pionir je KONČNO dobil naslednika. Po več kot milijonu prodanih primerkov in le blagih osvežitvah modela v devetih letih je čas za drugo generacijo Nissanovega posebneža, ki je danes pripeljala tudi na slovenske ceste.
Nissan Juke | ključne novosti:
Mere:
Juke je v primerjavi s predhodnikom zrasel v vse mere. Največja je razlika pri medosni razdalji, ki je z novo generacijo za 10 centimetrov daljša.
Zunanjost:
- ohranjen značilni svetlobni podpis (dvonivojske luči)
- odslej opcijsko “full-LED” žarometi
- maska z značilnim Nissanovim oblikovanjem
- kupejevska silhueta
- zadnji spojler
- najvišji nivo opreme ponuja 20 različnih barvnih kombinacij (karoserija, notranjost, streha)
- nekoliko manj specifičen videz (želja širša skupina kupcev)
Notranjost:
- 6 cm več prostora za potnike zadaj
- izboljšani materiali
- novi sedeži
- “Bose Personal Plus zvočni sistem
- zvočnika v vzglavniku za voznika in sovoznika
Prtljažnik:
- 20 odstotkov večji kot pri predhodniku
- zdaj prostornina 422 litrov
Multimedija:
- osrednji zaslon je višje postavljen
- 8-palčni zaslon (od opreme N-connecta)
- stalna povezanost s spletom
- Android Auto in Apple CarPlay
- pomoč in podpora uporabnikom na klic
Pogon:
- na voljo le 1,0-litrski turbo trivaljnik s 117 KM ter 200 Nm navora
- 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik
- Nissan obljublja nižjo porabo
- pospešek do 100 km/h: 10,4 sekunde
Varnost in asistenčni sistemi:
- 5 zvezdic Euro NCAP
- sistem za preprečevanje naleta
- prepoznavanje prometnih znakov
- sistem za zadrževanje vozila na voznem pasu
- samodejni preklop dolgih luči
- nadzor mrtvih kotov (tudi zaviranje)
- nadzor prečnega prometa
- Pro Pilot (omogoča polavtonomno vožnjo in reagira v kritičnih situacijah)
- novost predstavlja asistent za vožnjo v zastojih
Paketi opreme:
- od najnižjega do najvišjega:
- Visia
- Acenta
- N-connecta
- Tekna ali N-design
Vožnja:
- različni načini vožnje (Eco, Standard, Sport) prilagajajo trdoto volana ter način prestavljanja menjalnika
- prestavljamo lahko tudi z obvolanskima ročicama
Juka smo že preizkusili na “mešani”, približno 200 km dolgi trasi. Prvi vtisi o vozni dinamiki so zelo pozitivni. Nagibanja vozila v zavojih je izredno malo, krmiljenje pa je razmeroma natančno – morda ne tako zelo kot pri najboljših konkurentih v tem segmentu, a je napredek v primerjavi s predhodnikom ogromen.
Cena:
- od 17.550 evrov dalje (od 16.990 z vštetimi popusti)
- približno doplačilo za avtomatski menjalnik: 1.500-1.900 evrov (odvisno od opreme)
Prodajni cilj v Sloveniji:
- v devetih letih so slovenski kupci posegli po 6.150 Jukih
- v letu 2020 želi slovenski uvoznik prodati 600 Jukov, kar bi predstavljalo slabo četrtino prodaje Nissana v Sloveniji
Ozadje:
Ob prvi predstavitvi pred devetimi leti je bil Juke pionir svojega segmenta kompaktnih križancev. Prva se mu je pridružila Oplova Mokka, segment pa se je nato naglo razvil. Danes je v tem segmentu kupcem na voljo kar 24 različnih modelov.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉