Pionir je KONČNO dobil naslednika. Po več kot milijonu prodanih primerkov in le blagih osvežitvah modela v devetih letih je čas za drugo generacijo Nissanovega posebneža, ki je danes pripeljala tudi na slovenske ceste.

Nissan Juke | ključne novosti:

Mere:

Juke je v primerjavi s predhodnikom zrasel v vse mere. Največja je razlika pri medosni razdalji, ki je z novo generacijo za 10 centimetrov daljša.

Zunanjost:

  • ohranjen značilni svetlobni podpis (dvonivojske luči)
  • odslej opcijsko “full-LED” žarometi
  • maska z značilnim Nissanovim oblikovanjem
  • kupejevska silhueta
  • zadnji spojler
  • najvišji nivo opreme ponuja 20 različnih barvnih kombinacij (karoserija, notranjost, streha)
  • nekoliko manj specifičen videz (želja širša skupina kupcev)

Notranjost:

  • 6 cm več prostora za potnike zadaj
  • izboljšani materiali
  • novi sedeži
  • “Bose Personal Plus zvočni sistem
  • zvočnika v vzglavniku za voznika in sovoznika

Prtljažnik:

  • 20 odstotkov večji kot pri predhodniku
  • zdaj prostornina 422 litrov

Multimedija:

  • osrednji zaslon je višje postavljen
  • 8-palčni zaslon (od opreme N-connecta)
  • stalna povezanost s spletom
  • Android Auto in Apple CarPlay
  • pomoč in podpora uporabnikom na klic

Pogon:

  • na voljo le 1,0-litrski turbo trivaljnik s 117 KM ter 200 Nm navora
  • 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik
  • Nissan obljublja nižjo porabo
  • pospešek do 100 km/h: 10,4 sekunde

Varnost in asistenčni sistemi:

  • 5 zvezdic Euro NCAP
  • sistem za preprečevanje naleta
  • prepoznavanje prometnih znakov
  • sistem za zadrževanje vozila na voznem pasu
  • samodejni preklop dolgih luči
  • nadzor mrtvih kotov (tudi zaviranje)
  • nadzor prečnega prometa
  • Pro Pilot (omogoča polavtonomno vožnjo in reagira v kritičnih situacijah)
    • novost predstavlja asistent za vožnjo v zastojih

Paketi opreme:

  • od najnižjega do najvišjega:
    • Visia
    • Acenta
    • N-connecta
    • Tekna ali N-design

Vožnja:

  • različni načini vožnje (Eco, Standard, Sport) prilagajajo trdoto volana ter način prestavljanja menjalnika
  • prestavljamo lahko tudi z obvolanskima ročicama

Juka smo že preizkusili na “mešani”, približno 200 km dolgi trasi. Prvi vtisi o vozni dinamiki so zelo pozitivni. Nagibanja vozila v zavojih je izredno malo, krmiljenje pa je razmeroma natančno – morda ne tako zelo kot pri najboljših konkurentih v tem segmentu, a je napredek v primerjavi s predhodnikom ogromen.

Cena:

  • od 17.550 evrov dalje (od 16.990 z vštetimi popusti)
  • približno doplačilo za avtomatski menjalnik: 1.500-1.900 evrov (odvisno od opreme)

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • v devetih letih so slovenski kupci posegli po 6.150 Jukih
  • v letu 2020 želi slovenski uvoznik prodati 600 Jukov, kar bi predstavljalo slabo četrtino prodaje Nissana v Sloveniji

Ozadje:

Ob prvi predstavitvi pred devetimi leti je bil Juke pionir svojega segmenta kompaktnih križancev. Prva se mu je pridružila Oplova Mokka, segment pa se je nato naglo razvil. Danes je v tem segmentu kupcem na voljo kar 24 različnih modelov.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj