Renault je uresničil svoje napovedi in predstavil električno različico Twinga. Kupci upajo predvsem na nizko ceno, s tem pa bi lahko električni malček konkuriral tudi električni trojici VW koncerna (Up!, Citigo in Mii).

Twingo Z.E. je zasnovan na konstrukcijski osnovi, ki je bila že od začetka pripravljena tudi za električni pogon. Na zunaj se od klasične različice le malo loči – nekaj je modrih detajlov, ki so pri Renaultu značilni za električna vozila.

Njegov akumulator s kapaciteto 22 kWh (uporabna kapaciteta 21,3 kWh) ima vgrajene litij-ionske celice, ki so jih razvili v sodelovanju s podjetjem LG Chem. V avtomobil je vgrajen tako, da ni spremenil prostornine potniškega prostora ali prtljažnika. Za uravnavanje njegove temperature skrbi sistem vodnega hlajenja, kar je med električnimi vozili Renault prvi tak primer.

Z električnim Twingom naj bi z enim polnjenjem predvidoma prevozili približno 250 kilometrov po ciklu WTLP City oziroma 180 kilometrov v celotnem ciklu WTLP.

Akumulator v Twingu Z.E. omogoča polnjenje z izmeničnim tokom (AC) do moči 22 kW. Vtičnica za polnjenje se nahaja na istem mestu kot odprtina za dolivanje goriva pri klasični različici.

Pogonski sklop – elektromotor, reduktor, polnilnik – v Twingu Z.E. je prevzet iz modela ZOE. Elektromotor razpolaga z močjo 60 kW (82 KM) in največjim (konstantnim) navorom 160 Nm. Največja hitrost električnega Twinga je 135 kilometrov na uro.

Twingo Z.E. ima »način vožnje B« v katerem lahko voznik izbira med tremi ravnmi regenerativnega zaviranja, ki se sproži, ko spusti stopalko za plin.

Avtomobil sestavljajo v tovarni Revoz v Novem mestu (Slovenija), od koder prihajajo prav vse različice modela Twingo.

Cena za zdaj še ni znana, a pri Renaultu obljubljajo, da bo le-ta nižja kot pri sestrskem modelu, električnem Smartu Forfour. Slednji je v Franciji z vključenih 6.000 evrov tamkajšnje subvencije na voljo za približno 22 evrskih tisočakov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj