Na Grobniku je v nedeljo minila druga izmed treh načrtovanih štiriurnih dirk zimskega Twingo pokala. Kot je bilo načrtovano, je bila februarska 4-urna dirka organizirana skupaj z makedonskim Twingo pokalom, kar je na stezo postavilo 16 popolnoma identičnih pokalnih Twingov. Na dveh sobotnih sprint dirkah je nastopilo kar 27 voznikov.
Novembrska Endurance dirka je postregla z napetim dogajanjem vse do zadnjih krogov in s tem nakazala, kaj lahko pričakujemo v nadaljevanju zimskega pokala. Novembra je zmagala ekipa Pesakrompir pred Robida Team in Bovi/Teca. Tokrat se je na štartni listi pojavilo 16 izenačenih, dirkalnih Renault Twingov. Na sporedu so bili po 1 ura treninga, 1 ura kvalifikacijskih voženj in dolga, štiriurna dirka.
Kvalifikacijski časi so pokazali, kar je bilo znano že s prve dirke. Mladi Mark Škulj (Preša Cerklje) je ponovno postavil svoje moštvo na najboljše štartno mesto. A tokrat se je za njim uvrstila nova srbska ekipa Mixa Racing Team. Prišli so tiho in za komaj 0,096 sekunde zgrešili prvo štartno mesto. Tretje štartno mesto so ujeli pri ekipi Bovi/Teca. Pojavile so se še tri nove hrvaške ekipe.
Kvalifikacije:
1. Preša Cerklje
2. Mixa Racing Team
3. Bovi/Teca
4. Robida Team
5. Amrop
6. Pesakrompir Racing Program
7. Cro Team 2
8. Automotive 1
9. Automotive 2
10. Alokes – Šeme
11. Europhone
12. Cro Team 1
13. Promos Racing
14. Nejci
15. Cro Team 3
16. Lema Racing

Za razliko prve dirke, je start tokratne potekal umirjeno, če lahko temu tako rečemo. Potrebe po varnostnem vozilu tokrat ni bilo, vendar se je prehitevalo vse povprek. Prvih šest dirkalnikov si je izmenjevalo mesta iz zavoja v zavoj. Janez Preša (Preša Cerklje) ni uspel izkoristiti potenciala prve štartne pozicije, saj so bili pritiski od zadaj preveliki. Prihajalo je do dotikov stranskih ogledal in nekaj manjših trkov. Sledilo je tudi nekaj kazenskih voženj skozi bokse z 10 sekundnimi postanki. Ekipe so bile tokrat izjemno izenačene. Do polovice dirke je bilo težko napovedati, kdo si je priboril boljše izhodišče za drugo polovico preizkušnje. Favorizirane ekipe Robida, Pesakrompir in Preša Cerklje so zaradi bojev tako ali drugače izgubile stik z vodilnim položajem. Tako kot so tiho prišli do drugega štartnega mesta, so uspeli z izvrstno vožnjo brez napak in konstantnostjo okoli prvega mesta vseskozi ostati člani srbske ekipe. V Twingu sta se izmenjevala Mihajlo Mladenović in Mihailo Milenković. Ekipa Amrop z Nikom Štefančičem in Sandijem Jeramom se je počasi prebila do drugega mesta po posredovanju varnostnega vozila. Z izboljšano taktiko v primerjavi z novembrsko dirko si je tretje mesto privozila ekipa Preša Cerklje.
Po dirki je mladi obetavni voznik, Mark Škulj, ki je postavil najhitrejši krog dirke 1:58.595, povedal: “V začetku dirke smo imeli manjši trk zaradi katerega smo dobili kazen “stop and go”. Po opravljeni kazni smo bili v manjšem zaostanku. Nato je prišlo do večjih trkov in izletov s proge. Ko bi moral iti varnostni avto na progo, smo se kot ekipa odločili za menjavo voznikov. Mislili smo, da smo storili prav, ampak varnostni avto še ni odpeljal in tu smo izgubili še nekaj časa. Preostali del dirke je potekal brez kakšnih večjih zapletov. Z dirko sem še kar zadovoljen, kajti na koncu smo kot ekipa Preša osvojili tretje mesto.“
Omeniti velja še nastop japonskega voznika Masata Uehare, ki je nastopil za ekipo LEMA Racing. Ta je po Ghaithu Al Falasiju iz Združenih arabskih emiratov že drugi predstavnik z drugega kontinenta v Twingo Endurance pokalu.

Rezultati 4-urne dirke (23.2.2020):
1. Mixa Racing Team
2. Amrop
3. Preša Cerklje
4. Pesakrompir Racing Team
5. Robida Team
6. Automotive 2
7. Bovi/Teca
8. Cro Team 2
9. Automotive 1
10. Cro Team 1
11. Promos Racing
12. Europhone
13. Cro Team 3
14. Alokeš – Šeme
15. Lema Racing
16. Nejci
Vodja in promotor pokala Twingo Cup, Mirko Marinšek je ob zaključku vikenda še dodal: “Za nami je eden največjih vikendov Twingo pokala. Sobotni sprint dirki s 27 dirkalniki, ki smo jih sestavili v zadnjih letih, sta bili pravljični. Napeti boji pa vse do kariraste zastave. Manj akcije ni manjkalo niti na dolgi, 4-urni dirki, ki je v točkovanju Twingo Cup Winter Series vse postavila na glavo. Za končno zmago ima možnost kar 6 ekip. Prvih šest ekip se bo udarilo na nož marca na finalni dirki. Da bo napestost še višja, pa še ne bom razkril ali bo dirka na ponovno Grobniku, ali mogoče kar na madžarskem Pannoniaringu.”

Pred zadnjo dirko zimske izvedbe pokala ima najboljše izhodišče Pesakrompir. “Zadnja dirka ni bila idealna, predvsem zaradi po našem mnenju nezaslužene kazni. Tekom dirke smo dali glavo dol in poskušali minimalizirati škodo ter osvojiti maksimalno število točk,” je po dirki povedal vodja dolenjske ekipe Iztok Franko.

Točkovanje po 2/3 dirk Twingo Winter Series:
1. Pesakrompir Racing Program 37
2. Amrop 30
3. Robida Team 28
4. Preša Cerklje 25
5. Mixa Racing Team 25
6. Bovi/Teca 21
Zadnja dirka sezone je predvidena sredi marca. Ravno skrivnost okoli dogodka izvedbe dirke pa daje piko na i zimskemu pokalu, saj onemogoča finančno močnejšim ekipam, da bi se vnaprej s treningi pripravljale na dirko.
[…] pred pričetkom zadnjega tekmovalnega vikenda se je vedelo, da bo ozračje napeto. Kar šest ekip je imelo pred zadnjo dirko možnost osvojitve pokala in glavne nagrade 5000 […]