Ponudbo znamke DS bo nadgradila velika limuzina z imenom DS 9, ki bo prodajana na vseh svetovnih trgih.

Avto bo dolg 4,93 in širok 1,85 metra. Zasnovan je na novi različici konstrukcijske osnove EMP2 (Efficient Modular Platform 2).

Hibridni pogon z največ 360 KM

DS 9 bo sprva na voljo s priključno hibridnim pogonskim sklopom E-tense, ki ga sestavljata bencinski turbo motor Puretech in električni motor, ki skupno ponujata 225 konjskih moči ter uporabniku omogočata, da prevozi od 40 do 50 kilometrov (po WLTP) zgolj na elektriko po zaslugi baterije z močjo 11,9 kWh.

Električni motor, ki je integriran v 8-stopenjski samodejni menjalnik, razvije največ 80 kW moči (110 konjskih moči) in 320 Nm navora. V uporabi je med zagonom, za ojačitev pospeškov pri katerikoli hitrosti vozila in za vožnjo v povsem električnem načinu do hitrosti 135 km/h.

Vgrajeni polnilnik z močjo do 7,4 kW napolni baterijo v eni uri in pol na domači ali javni polnilni postaji s serijsko priloženim kablom.

V kratkem bosta aktualni izbor nadgradila še dva motorja E-tense, in sicer eden z 250 konjskimi močmi in dvokolesnim pogonom ter drugi s 360 konjskimi močmi in štirikolesnim pogonom.

Na voljo bo tudi bencinski motor PureTech z 225 konjskimi močmi. Vsi modeli bodo na voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Najpomembnejše bo udobje

Zahvaljujoč 2,90 metra dolgi medosni razdalji naj bi DS 9 ponujal obilo prostora na zadnjih sedežih. Veliko poudarka je tudi na individualni prilagodljivosti potovalnega mesta za vsakega potnika posebej, skrbno načrtovanih detajlih ter nivoju zvočne zatesnjenosti.

Najprej bo na vrsti Kitajska

DS 9, ki je bil zasnovan v Franciji in ga bodo proizvajali na Kitajskem, bo v prodaji širom celega sveta, njegovo trženje pa bo najprej steklo na Kitajskem v prvi polovici leta 2020.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here