V današnjem času je vse manj izključno bencinsko gnanih avtomobilskih športnikov, število popolnoma električnih pa raste. Da gresta lahko športna vožnja in električna mobilnost z roko v roki, želijo dokazati na Mercedesovem športnem oddelku. Javnosti so namreč razkrili najbolj “besno” različico električne limuzine – AMG EQE.

Predstavljena sta dva modela:
Šibkejši nosi naziv EQE 43 4MATIC. Ta razpolaga z močjo 350 kW (476 KM) in s pomočjo dveh elektromotorjev prenaša 858 Nm navora na vsa štiri kolesa. V praksi to pomeni pospešek do stotice v 4,2 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 210 km/h.
Vrh ponudbe zastopa EQE 53 4MATIC+ z največjo močjo 460 kW (626 KM) in 950 Nm navora. Pospešek iz mirovanja do 100 km/h znaša 3,5 sekunde, hitrost pa je v tem primeru omejena na 220 km/h. Pri tej različici proizvajalec ponuja tudi paket »AMG Dynamic Plus«, ki novinca okrepi za 61 »konjev«, poveča navor na okroglih 1000 Nm, končno hitrost omeji na 240 km/h in skrajša pospeševalni čas do stotice za dve desetinki (3,3 sekunde).

Oba modela se ponašata s kapaciteto baterije 90,6 kWh, kar zadostuje za med 462 in 533 kilometrov pri EQE 43 4MATIC in za med 444 in 518 kilometrov pri EQE 53 4MATIC+. Hitro polnjenje je omogočeno z močjo do 170 kW, na domači polnilnici pa je maksimalna moč polnjenja 22 kW.
Poleg zračnega vzmetenja bo za boljšo vodljivost skozi ovinke (ali okretnost na parkirišču) skrbelo tudi serijsko krmiljenje zadnjih koles. Avtomobil s skupno maso 2525 kilogramov potrebuje tudi dobre zavore. Premer zavornih kolutov meri 415 mm spredaj in 378 mm zadaj, če se bo pa kupec odločil za keramične zavore, bodo sprednji koluti merili kar 440 mm – v tem primeru je izbira 21-palčnih platišč neizogibna. Novinec bo obut v gume Michelin Pilot Sport EV, ki so bile razvite posebej za visokozmogljive električne avtomobile.
Datum prihoda novega električno gnanega športnika in njegov cenik še zaenkrat ostajata neznanki.








