Z opremo Monte Carlo se pri Škodi spominjajo svojih najuspešnejših rally časov, prvič pa smo jo videli pri Fabii druge generacije, ki je na ceste zapeljala leta 2011. Po enajstih letiih se športnega paketa poslužujejo že tudi drugi Škodini modeli, zdaj pa smo po “draženju” končno priča razkritju Fabii Monte Carlo četrte generacije.

Zaradi športnih dodatkov bo novinka zlahka prepoznana na cesti.

LED žarometi in meglenke so serijski. Za prepoznavnost te različice Fabie poskrbijo črni dodatki, ki jih najdemo na karoseriji – maska, odbijači, pragovi, streha, stranska ogledala, spojler in črne oznake. V kolikor se bo kupec zanje odločil, bodo poseben vtis pustila tudi 17- ali 18-palčna platišča (serijska so 16-palčna).

Športen karakter je razpoznaven tudi v kabini, kjer prevladuje črna barva z rdečimi dodatki. Del serijske opreme so tudi športni sedeži z integriranim vzglavnikom in spodaj prisekan volan, ki je lahko tudi ogrevan. Opcijsko sta na voljo 10,25-palčna instrumentna plošča in 9,2-palčni info-zabavni zaslon na dotik.

V notranjosti prevladuje črna barva, ki jo dopolnjujejo rdeči detajli.

Paleta pogonskih sklopov variira od litrskega trivaljnika z 59 kW (80 KM) do 1,5-litrskega štirivaljnika s 110 kW (150 KM) na vrhu ponudbe. Med njima se znajdeta še litrska trivaljnika z oznako TSI ter močjo 70 in 81 kW (95 in 110 KM). Ob najzmogljivejšem motorju bo Fabia Monte Carlo serijsko opremljena s 7-stopenjskim samodejnim DSG menjalnikom, do 100 km/h pa bo pospešila v osmih sekundah.

V najboljšem primeru, je predstavljena Čehinja s polnim 50-litrskim rezervoarjem za gorivo zmožna prevoziti tudi več kot 900 kilometrov.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj