Po tem, ko je pred šestimi leti Hyundai predstavil Kono in jo pred dvema letoma osvežil, je zdaj pred nami druga generacija Hyundaijevega predstavnika segmenta B-SUV. Nova Kona prinaša korenite spremembe – te se odražajo na oblikovnem in tehnološkem področju.

Več centimetrov pomeni več prostora

Kona je v dolžino zrasla za 15 centimetrov in v širino za 2,5 centimetra. Medosna razdalja je daljša za šest centimetrov, kar se pozna tudi v kabini, ki je v vseh pogledih precej prostornejša od predhodnika. Prtljažnik odslej premore 466 litrov, kar je 105 litrov oziroma 30 odstotkov več kot prej.

Zunanjost je oblikovana v slogu Hyundaijevega novega oblikovalskega jezika. Tako spredaj kot zadaj prepoznavni znak predstavlja ozek LED trak, ki se razprostira čez celotno širino avtomobila.

Kabina je podrejena vozniku, mi pa lahko takoj pohvalimo obilico fizičnih gumbov, ki so ob današnjih trendih prav osvežujoči. Od tehnološkega napredka izpostavljamo digitalni ključ (odklepanje s pomočjo pametnih naprav na podlagi tehnologije NFC), možnost brezžičnih posodobitev in najnovejše asistenčne sisteme. Med njimi najdemo tudi kamero v kabini za nadzor voznikove pozornosti, sistem za daljinsko parkiranje, sistem za preprečevanje trka z vozili v mrtvem kotu, sistem za prepoznavanje hitrostnih omejitev, sistem za preprečevanje naleta in sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu.

Najprej električna, potem pa ostale

Izgled je med drugim posledica tega, da so se pri Hyundaiju najprej lotili snovanja električne Kone, iz katere so potem izpeljali še termično gnane različice. Zato so obliko podredili fiziki – uspelo jim je doseči koeficient zračnega upora 0,27.

Paleto pogonskih sklopov sestavljajo: Dva bencinska motorja – 1,0 T-GDi in 1,6 T-GDi, ki razvijeta 88,3 in 145,6 kW (120 in 198 KM), hibridni pogonski sklop, ki kombinira 1,6-litrski bencinski motor z elektromotorjem in skupaj razvije 103,6 kW (141 KM) ter električna različica. O slednji zaenkrat še ne vemo veliko, saj se bomo z njo spoznali šele jeseni.

Cena vstopnega modela s 120 »konjskimi močmi« in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom znaša 26.000 evrov, za 7-stopenjski robotizirani menjalnik pa je potrebno doplačati dobra dva tisočaka. Cena hibridne različice se začne pri 32.400 evrih. Na voljo so trije nivoji opreme – Style, Premium in Impression. V ponudbi je tudi različica N-line, ki z detajli poskrbi za agresivnejši videz.

Kljub višji vstopni ceni predstavniki znamke poudarjajo, da je glavna prednost novinca v tehnologiji, s katero je Kona glede na segment res dobro založena. Cenik za klasično in hibridno različico objavljamo v celoti.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj