Kia je v Slovenijo pripeljala svojega novega električnega zastavonošo. Ta naj bi temu korejskemu proizvajalcu pomagal udejaniti svojo e-strategijo, ki zajema 1 milijon prodanih električnih vozil leta 2026, kar pomeni, da bo to vrsto pogona imela že vsaka četrta prodana Kia.
EV9 temelji na Kiini 800 V platformi E-GMP. Gre za velikega SUV-ja s šestimi ali sedmimi sedeži, ki v dolžino meri dobrih 5 metrov. Prtljažnik postreže s prostornino 828 l.
Z EV9 Kia uvaja inzboljšano tehnologijo pogonske baterije, ki odslej ponuja za 8 odstotkov večjo energijsko gostoto, kar prinaša boljšo zmogljivost. Baterija s kapaciteto 99,8 kWh zajema 38 celic in tehta 456 kg. V primeru različice s pogonom na zadnji kolesni par (150 kW moči) električni doseg po standardu WLTP znaša 563 km, v primeru različice s pogonom na vsa štiri kolesa (283 kW moči) pa 505 km. EV9 lahko vleče prikolico z maso največ 2.500 kg.
EV9 bomo lahko z največjo razpoložljivo močjo (vsaj v teoriji) v 15 minutah napolnili kar za 249 km vožnje, obenem pa zmore sistem vozila energijo oddajati tudi zunanjim porabnikom.
Notranjost vozila postreže z vso najsodobnejšo Kiino tehnologijo (vključno z velikimi zasloni, projekcijo podatko v vetrobransko steklo), enako pa velja tudi za dolg seznam asistenčnih sistemov.
Nekaj avtomobilov je slovenskim kupcem že na voljo, zanje pa je treba odšteti 84 tisoč evrov v primeru različice RWD ali 90 tisoč evrov v primeru različice AWD.