Audi je na slovenske ceste pripeljal prenovljeni model Q8 – torej zajetnega športnega terenca, pri katerem slovenski kupci še naprej najraje posegajo po turbodizelskih motorjih.
Vizualne spremembe niso zelo obsežne. Oblikovna osvežitev prinaša nekaj novih detajlov – še najbolj opazne spremembe so vidne na prednji maski. Audijev logotip je zdaj oblikovan v dvodimenzionalnem načinu.
Glavno tehnološko novost predstavljajo laserski dolgi žarometi, ki ob boljši svetilnosti (dolžina svetlobnega snopa je zakonsko omejena na 600 metrov) porabijo tudi manj energije za svoje delovanje. Preostali del žarometa tvoji LED tehnologija. Zadnji žarometi so zdaj opcijsko na voljo tudi v OLED tehnologiji – tako zadnji kot prednji žarometi pa omogočajo spreminjanje, oziroma izbiranje različnih grafik po izboru uporabnika.
Na področju pogonov največjo novost predstavlja izboljšana zmogljivost priključnih hibridov (gre za dve različici), ki imata odslej večjo baterijo. Če je njena uporabna kapaciteta poprej znašala 14 kWh, je zdaj ta 22 kWh in naj bi odslej omogočala okoli 70 kilometrov dosega pri mešanem ciklu vožnje.
Sicer pa so še naprej na voljo turbodizelski in turbobencinski motorji. Vstopna različica 45 TDI Quattro (170 kW) je na voljo za slabih 85 tisočakov, vstopna bencinska racličica 55 TFSI Quattro (250 kW) pa za slabih 89 tisočakov. Vrh ponudbe po zmogljivostih predstavlja RSQ8 Performance s kar 471 kW moči (641 KM).
Slovenski predstavniki znamke Audi, ki se je na našem trgu v lanskem letu prebila med 10 prodajno najbolj uspešnih znamk, pravijo, da bo med slovenskimi kupci predvidoma ostala najbolj priljubljena različica 50 TDI Quattro, medtem ko je globalno najuspešnejša različica 55 TFSI Quattro.
Cena je v primerjavi z letom 2018 in prvo predstavitvijo modela Q8 na slovenskem trgu danes za približno 3 tisočake višja, a pri Audiju njeno povečanje zagovarjajo z daljšim seznamom serijske opreme. Letos načrtujejo prodajo 80 vozil, a to še nekoliko zavisi od razpoložljive dobave.