Posodobljena različica prvega vozila na svetu, ki je na voljo s tremi različnimi eko pogonskimi sklopi, kupcem še naprej omogoča izbiro vozila, ki kar najbolj ustreza njihovim potrebam. Poglejmo, kaj prinaša prenova Ioniqa.

Hyundai Ioniq:
Zunanjost:
- nov dizajn maske pri vseh različicah
- posodobljen prednji odbijač s srebrno letvico na dnu
- dnevne luči ter vložki v zadnjem odbijaču pa so odeti v sivo barvo
- nova grafika prednjih LED žarometov, LED dnevnih ter zadnjih luči
- 4 nove barve zunanjosti

Notranjost:
- novo oblikovana notranjost
- 5 barvnih opcij
- nova nadzorna plošča klimatske naprave (touch screen gumbi)
- nov 7-palčni zaslon instrumentne plošče pred voznikom
- nova ambientalna osvetlitev v modri barvi

Multimedija:
- opcijski sistem ima 10,25-palčni zaslon
- prek Bluetootha je mogoče povezati dve napravi hkrati

Pogonska paleta:
- elektromotor v povsem električnem Ioniqu sedaj razvije 100 kw (136 KM) in 295 Nm navora
- hibrid in priključni hibrid sta opremljena tudi z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki razvije 77,2 kW (105 KM) in 147 Nm navora
- v hibridni različici ima elektromotor moč 32 kW (43,5 KM) in maks. navor 170 Nm
- elektromotor v priključnem hibridu razvije 44,5 kW (60,5 KM) in maksimalno 170 Nm navora
- v kombinaciji z 1,6-litrskim agregatom obe različici razvijeta 103,6 kW (141 konjskih moči) in do 265 Nm navora
Baterija in doseg:
- pri električni različiči: baterija se je z 28 kWh povečala na 38,3 kWh (36 % večja kapaciteta omogoča skupno 311 kilometrov dosega po WLTP)
- pri hibridu: baterija ima kapaciteto 1,56 kWh (nameščena pod zadnjimi sedeži)
- elektromotor hibrida omogoča popolnoma električno vožnjo do 120 km/h
- pri priključnem hibridu: baterija ima kapaciteto 8,9 kWh
- priključni hibrid ima do 63 km dosega (po WLTP) zgolj na elektriko

Polnjenje:
- Ioniq je odslej opremljen s serijskim 7,2-kW polnilcem, ki predstavlja nadgradnjo obstoječega 6,6 kW modela in je namenjen hitremu polnjenju (tip 2)
- s pomočjo hitre polnilnice moči 100 kW je baterijo do 80% mogoče napolniti v 54 minutah
Varnost in asistenčni sistemi:
- novost predstavlja sistem eCall, ki samodejno aktivira klic v sili, če zazna sprožitev zračnih blazin ali pritisk na tipko SOS nad vzvratnim ogledalom
- novost predstavlja tudi sistem, ki opozori, da je vozilo pred nami v koloni speljalo
Paketi opreme:
- vse različice so na voljo v treh nivojih opreme; Style, Premium in Impression

Vožnja:
- novost predstavlja možnost vožnje z uporabo zgolj ene stopalke (samodejno regenerativno zaviranje takoj, ko spustimo pedal za pospeševanje)
Cena: cene se pričnejo pri 29.400 eur (z vključeno subvencijo) za EV, 24.990 eur za hibrida in 31.490 eur za PHEV
Cenik EV
Cenik hibrid
Cenik PHEV
Ob petletni garanciji za celotno vozilo (brez omejitve kilometrov) velja še osemletna garancija, oziroma garancija do 200.000 prevoženih kilometrov
na baterijo.
Prodajni cilj v Sloveniji:
- od predstavitve modela v letu 2016 je na ceste zapeljalo že več kot 60.000 Ioniqov
- na račun večjega dosega pri slovenskem uvozniku računajo na dvig prodaje – morda tudi na račun kakšne električne Kone

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- dve tretjine prodanih bo predvidoma električnih modelov
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉