CX-30 je križanec, ki sedi na osnovi priljubljene Mazde 3. Slovenski uvoznik ima zaradi naraščajoče priljubljenosti njenega segmenta in nasploh znamke Mazda pri nas zelo ambiciozne prodajne cilje.

Mazda CX-30:
Mere:
- dimenzijsko podobna Mazdi 3
- 12 cm daljša od modela CX-3
- 10 cm krajša od modela Mazda3
- 15,5 cm krajša od modela CX-5
Zunanjost:
- sledi trenutnemu Mazdinemu oblikovalskemu jeziku
- zadaj hitro padajoča streha
- ponovno je na voljo Mazdina značilna barva “Soul Crystal Red”

Notranjost:
- notranjost zelo podobna Mazdi 3
- to pomeni minimalistično oblikovanje
- višja pozicija sedenja spredaj
- višjerasli potniki na zadnji klopi naj ne bi imeli težav s sedenjem
Prtljažnik:
- 430 litrov
Multimedija:
- nov multimedijski sistem, ki ga poznamo že iz “trojke”
- serijsko “head up” zaslon
Pogonska paleta:
- 1,8-litrski turbodizelski štirivaljnik (116 KM)
- 2,0-litrski bencinski štirivaljnik (122 KM)
- 2,0-litrski bencinski štirivaljnik (180 KM)
- 6-stopenjski ročni ali 6-stopenjski samodejni menjalnik
- na voljo tudi štirikolesni pogon
Paketi opreme:
- osnovna oprema (brez dodatnega imena)
- GT
- GT plus
Vožnja:
Cena: vstopna znaša 22.290 evrov (cenik prenesete na tej povezavi)
Prodajni cilj v Sloveniji:
Uvoznik želi, da bi novinka postala najbolje prodajan Mazdin model pri nas. Letos jih želijo prodati 150, prihodnje leto pa že 500.
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
Bencinska različica Skyactive-G122 s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Zanimivost:
Nekateri bi pričakovali, da bodo pri Mazdi raje kot ime CX-30 uporabili ime CX-4. A slednji je od leta 2016 že na voljo (ekskluzivno) na kitajskem trgu.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉