Pri nemškem proizvajalcu športnih avtomobilov so predstavili tretjo izvedenko športnega električnega modela. Taycan Sport Turismo se v karavanski različici pridružuje bratoma Cross Turismo in klasični limuzini.

Porsche z novim modelom cilja na ljudi, ki želijo vsakodnevno uporaben avto, hkrati pa hrepenijo po dinamični vožnji. Gre torej za model, ki se uvršča med klasično limuzinsko in bolj terensko narvnano Cross Turismo različico. Glavna atributa, ki si ju novinec deli s Cross Turismom sta več prostora (predvsem nad glavo v drugi vrsti) ter lažji dostop do prtljažnega prostora, po limuzinski različici pa se zgleduje na področju vozne dinamike.

V osnovi je nova pridobitev Taycan flote na las podobna svojim bratskim modelom, kot novo dodatno opremo pa z modelom Sport Turismo pri Porscheju predstavljajo panoramsko streho s sistemom Sunshine Control. Slednja je razdeljena na devet delov, ki jih je mogoče individualno nadzorovati, kar pomeni, da lahko uporabnik zamegli le določen del strehe, medtem ko drugi deli ostanejo prozorni. Z novo generacijo Taycana je izboljšano delovanje načrtovalnika polnjenja, posodobljena je pa tudi povezljivost v kabini, ki sedaj poleg storitve Apple Car play podpira še Android Auto. Pri Porscheju obljubljajo tudi boljše delovanje glasovnih ukazov.

Na voljo bo pet električnih pogonskih sklopov. Osnova je Taycan Sport Turismo z močjo 300 kW (408 KM), po zmogljivosti razvrščene pa sledijo različice z oznakami 4S, GTS, Turbo in najbolj strupena Turbo S Sport Turismo. Najmočnejši zastopnik ponudbe razpolaga z močjo 560 kW (761 KM) in stotico doseže v le 2,8 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 260 km/h. Posebnost v ponudbi nosi tudi model 4S Sport Turismo, ki se med petimi ponaša z največjim dosegom – ta po standardu WLTP znaša 498 kilometrov.

Kot prvo bomo podrobneje spoznali Taycana Sport Turismo z oznako GTS, ki bo predstavljen ob koncu februarja, predstavitve ostalih različic pa sledijo marca.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here