Nemška znamka je predstavila svojega prvega predstavnika v kategoriji E-SUV Coupe, ki po besedah proizvajalca predstavlja kombinacijo elektrifikacije, športnega značaja in elegance. Gre za model ID.5, ki je v osnovi tesno povezan s svojim bratom ID.4, saj si z njim deli enako MEB platformo. Medosna razdalja in skupna dolžina tako ostajata nespremenjeni.

ID.5 bo poglede privabljal s svojim dinamičnim zadkom, razen tega pa ni večjih posebnosti, ki bi ga razlikovale od modela ID.4. Tudi kabina je tako rekoč enaka. Notranjost je torej tako kot pri njegovem bratu moderno-minimalistična. Prostornina prtljažnika pri novincu znaša 549 litrov – prostornost torej zaradi dinamičnega padca strehe ni trpela. Vmesnik se ponaša z novo programsko opremo tretje generacije, ki prinaša izboljšano glasovno upravljanje ter omogoča prenos posodobitev in aktivacijo dodatnih funkcij na daljavo.
ID.5 bo na voljo v treh različicah: Pro, Pro Performance in športna različica GTX. Vsi modeli enako kot pri ID.4 v sebi skrivajo baterijo kapacitete 77 kWh, pri osnovnem modelu Pro ta proizvede moč 128 kW (172 KM), pri modelu Pro Performance pa enak elektromotor proizvede 150 kW (201 KM). Pri obeh modelih je elektromotor nameščen na zadnjo os, najbolj športen ID.5 GTX pa je štirikolesno gnan z dvema elektromotorjema (en na sprednji in en na zadnji osi). Skupna moč pa znaša 220 kW (295 KM). Najhitrejši model bo tako do stotice pospešil v 6,3 sekunde. Tudi doseg po standardu WLTP je pričakovano podoben kot pri ID.4 – okrog 520 km za modela Pro in Pro Performance in 480 km za različico GTX.
Novinca lahko na trgu pričakujemo tekom prihodnjega leta.