Po predstavitvi osveženih modelov X5 in X6 so pri BMW-ju predstavili še njuni najbolj športni različici z značko M Competition. Kot pri izvedenkah, ki se zmogljivostno uvrščajo nižje, je tudi v tem primeru bistvo prenove v novem pogonskem sklopu. 4,4-litrski bencinski V8 je sicer že poznan, prvič v zgodovini pa so na BMW-jevem športnem oddelku svoj izdelek opremili z 48-voltno (blago hibridno) tehnologijo.
Elektromotor z močjo 9 kW (12 KM), ki se napaja z baterijo, skrito pod motornim pokrovom, pripomore k učinkovitosti pogona in dodatno začini zmogljivost najbolj besnih različic bavarskih SUV-jev. X5 in X6 Competition tako proizvedeta 750 Nm navora s skupno močjo 460 kW (625 KM). V praksi to pomeni, da se oba modela do stotice poženeta v 3,9 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h – ob doplačilu se ta lahko odklene in zviša na 290 km/h.
Moč se na vsa štiri kolesa prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika M Steptronic. Čeprav je pospeševalni čas do 100 km/h enak predhodnikoma, pri BMW-ju zaradi elektrificiranega pogona obljubljajo nižjo porabo, poleg tega pa imata novinca nekaj izboljšanih in ojačanih komponent motorja.








