Peugeot je premierno razkril prenovljene modele 508, njegovo karavansko različico 508 SW in najbolj zmogljivega 508 Sport Engineered. Po prenovi se 508 sklada z oblikovalskimi smernicami znamke, posledično pa izgleda bolj dinamičen.
Na sprednjem delu se maska, katere del so odslej tudi trije »levji čekani«, bolj neposredno zlije s prednjim odbijačem, posodobljen pa je tudi emblem znamke. Žarometi so ožji in agresivnejši, vredno pa je omeniti tudi, da serijsko svetijo v matrični LED tehniki. Na zadnjem delu je prisoten napis »Peugeot«, ki se razteza čez celotno širino med novimi LED lučmi.
Ko pridemo do notranjosti, pri Peugeotu poudarjajo izboljšano kakovost materialov, ki pride najbolj do izraza pri novem oblazinjenju, zavoljo boljše ergonomije pa je prestavno ročico menjalnika zamenjal izbirni gumb. Informacije o vožnji bo voznik prejemal preko 12-palčne digitalne instrumentne plošče in osrednjega 10-palčnega infozabavnega zaslona na dotik. Sistem i-Connect Advanced je opremljen z navigacijskim sistemom TomTom in omogoča posodobitve preko oblaka – »over the air«.
Med asistenčnimi sistemi izstopajo sistem nočnega vida (Night Vision) z infrardečo kamero, HD kamera za pomoč pri parkiranju in trije načini blaženja – Normal, Comfort in Sport. 508 odslej omogoča tudi avtonomno vožnjo druge stopnje (pametni tempomat s funkcijo Stop & Go in sistem za zadrževanje vozila na voznem pasu).
Paleta pogonskih sklopov vključuje dve priključno hibridni izvedenki s sistemsko močjo 134 ali 168 kW (180 ali 225 KM). Na voljo je tudi 1,2-litrska “klasično” bencinska različica PureTech, ki razvije 96 kW (130 KM), ob bok pa se ji postavlja še enako močan 1,5-litrski dizelski motor BlueHDi. Vse motorne različice so opremljene z 8-stopenjsko avtomatiko z oznako EAT8 pri klasičnih pogonih, oziroma e-EAT8 pri priključnih hibridih.
Na vrhu ponudbe kraljuje 508 Sport Engineered, ki s priključno-hibridnim pogonskim sklopom in serijskim štirikolesnim pogonom razpolaga z 268 kW (360 KM). Opremljen je z motorjem PureTech (147 kW / 200 KM) in dvema elektromotorjema – tisti na sprednji osi razvije 81, na zadnji pa 83 kW.
Baterije priključno hibridnih izvedenk imajo kapaciteto 12,4 kWh, kupec pa bo lahko avtomobil prejel z dvema tipoma vgradnih polnilnikov – oba sta enofazna, serijski z močjo 3,7 in opcijski z močjo 7,4 kW (serijsko pri 508 Sport Engineered).
Prihod prenovljenih modelov serije 508 lahko na trgu pričakujemo junija letos.